Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

ruostekasat

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Vita, 17 Heinäkuu 2005.

    tälle kuvalle on ihan pirun vaikea keksiä nimeä..

    [​IMG]
     
  1. Kuinka olisi "turmio"?
     
  2. Teemu Laine

    Teemu Laine Ylläpitäjä Ylläpidon jäsen

    4 723
    124
    63
    tai "hyvä valo". Aikas kiva kaikin puolin.
     
  3. J.Vuokko

    J.Vuokko Well-Known Member

    8 192
    62
    48
    Mukavan lämpöiset värit, ruoste suorastaan loistaa.
    Sommittelussa joku tökkii hieman, mutta en osaa pukea sanoiksi. Ei silti mikään huono kuva.
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    Ei nyt oikein innosta tämä kuva. Valo on aika kovaa ja mitään sen kummempaa sisältöäkään en löydä. Itse olisin keskittynyt noiden tynnyreiden pintastruktuureihin.
     
  5. Triangelidraama?
     
  6. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Olisi vaatinut Oskun kurkistamaan takimmaisesta tynnyristä. Tynnyrit on kauniisti ruostunut mutta kuva on muuten tylsähkö. Ei synny ahaa ilmiötä.
     
  7. mielenkiintoisia mielipiteitä :)

    mun mielestä noi tynnyrit näyttää kovasti uteliailta.. etummainen on pää kallellaan, nenä ojossa tuijottamassa ja taemmat koittaa vähän siveämmin vilkuilla. siis heti kun itse tämän kuvan näin ruudulla, tuli sellainen olo, että nehän tuijottaa! :D alunperin kun kuvasin "vain" tynnyreitä.
     
  8. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Ja mitähän tabletteja sä otitkaan? ;)
     
  9. emerik, liikaa matonpesua auringossa voi tietty olla syynä :D
     
  10. emerik

    emerik Well-Known Member

    5 870
    51
    48
    Pitäisi täälläpäin koettaa saaha kuvattua tuo matonpesulaituri ja ihmiset jotka pesee mattoja siinä. Kun kuulemma on EU vastainen se eli toisin sanoen puretaan kohta. Harmittaa sikäli kun se on ollut itselle lempipaikka notkua koirulin kanssa.
     
  11. Sanotaan, että tyhjät tynnörit kolisevat eniten, mutta tässä ne ovat jo vaienneet ja jääneet ehtoonsa hämäriin muistelemaan menneitä täyteytensä päiviä?
     
  12. Vasemmalla puolella on tosiaan hieno valo, mutta ehkä rajaisin hieman enemmä aurinkoista osaa pois oikealta. Heinikon syvät varjot saavat siloin enemmän tilaa.