Eli pieni kertomus erään lintukuvan synnystä. http://www.nieppi.com/wordpress/?p=215 Ei taaskaan oikein mitään asiaa, mutku ei osaa hiljaakaan olla
Ilmeisesti sopimatonta tuo mun kirjoittama teksti sillä laitoin tän linkin myös tuonne luontotupaan josta se välittömästi poistettiin?!
Ei voi olla totta! Mun mielestä siellä on ollut vapaa ja leppoisa ilmapiiri. Varmaan joku toinen syy...
Eikös vuoden luontokuvassa ole nykyään aika paljon sarjoja. Minusta tällä voisi voittaa jonkun kuvanottamissarjan.
Oho ei se poistunutkaan, Se oli vain vaihtanut paikkaa kohtaan linkkivinkit. Ja minnäkun tarjosin tuota kohtaan "kuvaustekniikat" Siis mun moka pitäs olla tarkempi
Kuvanottotekniikka on oivallinen... tuota vois kokolaa joskus itsekkin Ja kuvakin on kunnon tirppapönötys perinteiseen malliin, tosin mato hampaissa.
Hiano on tintti, hyvin pysäytetty tapahtuma, onko tipu lähdössä lentton vai tulossa lennolta? Tumma saku on hyvää, kuin myös portteri. Täytyy viritellä myös oma riippukeinu kiinni puiden väliin ja toteuttaa samanlaista "piilokojuilua" kuin Nieppi. Kiitokset hyvästä kuvasta ja ideasta. ; )