Fredan Torin ravintola Torin ulkopuolella oli eilen jenkki Runotyttö jolla oli plakaatti: tarinoita ja runoja odottaessa. Kysyin häneltä: Tiiätkö mikä on Leica ? Tuo sinun kamerasi, oli vastaus. sanoin : "Erinomaista, saat euron jos kirjoitat runon leica kameralle. lisää saat jos runo on hyvä" Tällainen: I Like-a Leica It`s such a shame that I have no money. Analogue in a digital world... Some people might (and do) find it quite funny But I guess I`m just an old fashioned girl. One day, when I have the money and the mind, I`ll get the best Lica money can buy ! (Annoin hänelle 2 euroa lisää) Viimeinen kuva on mun oma runo, en mä kai muutakaan osaa...
Vs: Runo Leica kameralle Hyvä kertomus (ja idea), kaunis ja syvällinen runo ja loistavat kuvat! Hyvin sijoitettu kolme euroa!
Vs: Runo Leica kameralle Minusta tämä oli hauska kokonaisuus. Ironinen, ehkäpä jopa itseironinen? Viestin (runo plus kuvat) aihe ei varsinaisesti ollutkaan Leica, vaan Jukka Vee. Näin siitäkin huolimatta, että yksinkertaiset käsitykset sukupuolierosta saattaisivat vihjata toista... ;-) Runosta ymmärrän sen verran, että sen mitta oli "moderni". Kuvissa näkyy ja runossa puhuu Jukan alter ego, runotyttö. Tyttö haluaa olla näkyvillä, istuu kadulla ja seisoo näyteikkunassa, mutta on kuitenkin sen verran ujo, ettei uskalla paljastaa kasvojaan. Koska viestin sävy oli kaikkineen näin syvämerkityksinen, aiheena ei ollut Lleica vaan Jukka Veen identiteetti, niin kolme olisi ollut parempi lukumäärä kuville. Keskimmäisistä kuvista toisen olisi voinut karsia.
Vs: Runo Leica kameralle Suttusontaa nuo kolme ensimmäistä. Viimeinen sitten hyppäsi. Oli laitettu eri värisenäkin, että meikäkin huomaisi. kapa
Vs: Runo Leica kameralle Teknisesti lähes ylivertaisen epäonnistunutta räpsintää. Teennäisen herkkää, näennäisen mukataiteellista = kaikin tavoin varsin turhaa p***aa. Olen pahoillani, haluaisin niin palavasti hieman kehaista mutta tämmöinen saaste saa vain turhautuneeksi.
Vs: Runo Leica kameralle Toi alin kuva on kyllä aikast jee, menneen ajan tuntua, jotenkin joku New York tulee mieleen, varmaan noista pilvistä. Runotyttökuvista en osaa sanoa mitään-
Vs: Runo Leica kameralle Ei se tee mitään, onhan niitä jotka osaavat, kuten Erska, sankarini. Kun sitten viimeinen kommentti on annettu, laitan sun nimen eteen "T":n Vielä joudutte kitumaan kuitenkin vähän aikaa
Vs: Runo Leica kameralle Mielestäni toinen kuva on todella hieno, sommittelun, tarkennuksen ja sävyjen suhde toisiinsa tai jotain. En voisi enempää olla samaa mieltä runon kanssa (paitsi se tyttö-kohta). Aivan mahtava.
Vs: Runo Leica kameralle Kitoos, Klikkaappas ihan huvikseen toi linkki Flickr:iin ja kato mitä porukka siellä tykkää...
Vs: Runo Leica kameralle Viimoinen on ihan kiva. Samaan aikaan girlish ja balls. Tai D&S. Edit: siis toi Poem--by-Leica-camera-and-R.jpg
Vs: Runo Leica kameralle Symppis sarja ja varmasti mukava tapaaminen. Runohan nyt ei ole kaksinen, mutta eipä tässä sitä arvostellakaan. Eniten silmiä miellyttää kaksi alinta.
Vs: Runo Leica kameralle Joo, tää on nyt sellaista "Freestyle/Streetstyle" otetta jossa olin skidinä aika haka, nyt kun noi "slick but soo bored" jutut on laitettu faileihin, ajattelin vähän revitellä. Tuolla toisaalla jo paljastinkin että ovat työnimellä "Nothing Personal", te nuoret kollit varmaan hiffaatte mikä on jutun "pun".
Vs: Runo Leica kameralle Jep. Peilikuvan kun kääntää toisin päin, niin se on se, mitä muut näkevät. Vähän sama kuin ohje kääntää kamera 180°, niin usein löytää mielenkiintoisemman kuvauskohteen kuin alkuperäinen tarkoitus oli.
Vs: Runo Leica kameralle Suksi suolle terska..., niin jos näyttäisin negat, niin siinä olis silleen että yks ruutu per juju, se on oltava siinä, se on vaan tollainen "oma rima". niitä kulmia ja 180 asteen käännöksiä voi olla vaikka kuinka, mutta mulla on vain yksi linssi kunakin päivänä matkassa. Myös alkaa toi navan korkeudelta laukaisu kohdistumaan aika kivasti. Mittaria en ole kantanut enää vuosiin