Yllättävän kannustavista arvioista huolimatta skannasin uudelleen käsisäädöillä m/v-printistä värikuvana, säädin kurvit 16 bittisenä. Olisko varjot nyt tarpeeks tukossa ja kontrastia riittävästi;-? Siis kuva on päivitetty/lisätty.
Kuvallisesti.. jaa'a. Se puhutteli ja veti sanattomaksi. Halusin ilmaista ihailuni. En naista, vaan otosta kohtaan. En edes yrittänyt jaotella kuvaa päässäni sen tarkemmin. Tämä kuva ei sitä minusta edes kaipaa. Hyvä kuva on ajaton. Tämä on, joten ikä ei ole kriteeri. Aihe.. no samasta aiheesta on netti pullollaan kuvia tavalla tai toisella. Kuva on onnistunut, jos se välittää minulle tunnelman, ajatuksen. Tämä sen teki. Hyvää kuvaa katsoessani, en kiinnitä huomiota "tekniikkaan" Jaska sanoi kohdilleen. Hyvä kuva tavallaan "haisee."
Niin kunhan kuvasin laitapuolta..Ei siinä mitään ihmeellistä sala albumia tarvita hampaattoman huoran kuvaan.
Koetas arvata kenen kuvia on sala-albumeissa? .... Siis ei isot pojat oo mitään kertonu... oon vaan ruokalan hississä sivusta kuullu...
Ensimmäinen kuva on aika pirun kova, rosoisuus ja mustavalkoisuus itse kuvauksen kohteen suhteen rokkaa pirun tyylikkäästi. Todella makea kuva.