Filmihän on saapunut 2010 markkinoille ja TRI-X:n saatavuus alkaa olla bulkkina euroopassa kiven ja kannon alla vähintään. The results appear to show that the film has a good working range of latitude Photo-Analogue: Rollei RPX 400 The results appear to show that the film has a good working range of latitude
Vs: Rollei RPX 400 filmistä http://filmphotographyproject.com/store/fpp-svema-color-negative-125-35mm-x-305m-100-ft värinegaa bulkkina, tehäänkö tota svemaa vielä? noi kyl kans myy sitä triäx bulkkia 56€, en oikeen hiffaa millon toi triäxä on ollut kiven alla.. kyl sen saatavuus tuntuis ihan normi olevan
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Onko saatavuus bulk filmiä euroopasta vielä ihan normi ? En ole oikein löytänyt mistään enää nimenomaan bulkkina euroopasta eikä siis USA:sta Tuleekohan tuohon filmiin tuolta filmphotographyprojectista vielä tullimaksut postimaksujen lisäksi ? Kun ei ole EU:n alueella tuo.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Eikös se ole itsestään selvyys EU:n ulkopuolelta??????? (toki mikäli tavaran arvo jää maksujen alle niin ei varmaankaan joudu maksamaan.) p.s. postimaksuthan sitten laskentaan mukaan
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Jep. Itsestään selvää se on minukin mielestäni, että tullimaksut tulee tuohon lisäksi vielä. Aivan totta.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Mulla on yks bulkkirulla tuota RPX 400:sta. En ole vielä päässyt testaamaan, kun ei ole yhtään lataajaa vapaana, mutta pitää kokeilla X-tolilla ja Pyrocat HD:lla. Ihastuin tosin just T-max 400 + X-tol komboon. Voisin melkein vaihtaa kaikki kinot T-maxiin paitsi Agfan APX 100:t.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Muistin että toi lafka ois briteissä, mut ainakin ebayssä noita bulkkeja on runsaasti.. ja fotoimpex & silverprint näytti myyvän noin nopeasti katottuna.. mietin vaan mistä toi saatavuusvaje on syntynyt, kun itelle tota on osunut silmään jatkuvasti enkä edes kuvaa triäxää. Mut halvempaa tota on kyl tulleista huolimatta ostaa jenkeistä. Samalla mietin, että mites nyt triäx ihmiset korvaavaa kelpuuttais.. kun fiilis on ollut että se on enemmän sellanen mielikuva juttu. vähän kuin vaihtais leican bessaan.. sitä ei varmaan tuu tapahtumaan.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä tmax 400 on kyl ehdottomasti paras filkka mitä on saatavilla.. ite kuvannut sitä vuosia just bulkkina, maksan joku 50€ bulkista yleensä..
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Työkaverilta saisin muutaman bulkkirullan tmaxia nimellisellä korvauksella, mutta ne on ollut pakastimessa 90 luvun alusta asti, niin miten mahtaa pelata? Tuoreena siis pakastettu.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Mulla on kinorullissa 90-luvun alusta T-max 100 Professional rullia ja erinomaisesti ovat toimineet. Jos ne on pakastimessa pyörineet koko ajan niin hyvä mahdollisuus, että toimivat. Ainahan näin hyvin ei käy. Mulla on yksi bulkkirulla FP4:sta ilman rullaa ja sillä saa aika taiteellista negaa aikaiseksi puolestaan. Mutta se on tosin 80-luvun alkupuolelta.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Mulla oli yksi tri-x bulkkirulla jääkaapissa jostain 80-luvun lopusta. Purkki oli päältäpäin vahvasti ruosteessa mutta sisällä oli laadukasta matskua niinkuin olis just ostettu, kehittelin sekä rodinalissa että d-76:ssa enkä löytänyt mitään vikaa. Mulla on sellanen tuntu että kyllä noi säilyy kun vaan pysyy kuivana. Eikös toi rollei rpx ole Harmannin tuotantoa? Mun mielestä hintaisekseen kyllä erittäin laadukas filmi. Loaderissa on nyt rpx400 ja siitä oon valotellu nyt vissiin parikymmentä rullaa (oli myös valmiina rullina). Rpx100 on menny kinareissa samanverran ja keskareissa varmaan 15-20 kumpaakin. Mitään moitteen sijaa en ole niistä onnistunut löytämään. Rae on mun mieleen jees, melko pientä, jopa skannatuissa (mulla on halpa ja vanha skanneri, siis molemmat). Tykkään enkä välitä vaihtaa muuhun. Paitti apx100 on jemmassa spesiaalijuttuihin.
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Kyllähän nää RPX:t on toisaan sitä Harmannia. Sieltähän nuo taitaa tulla kohta tuolta ILFORD/HARMAN akselilta kohta kaikki..
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Tosiaan mielenkiintoinen seikka.. tuohon hintaan vielä ? ja saatavuus 35 millisenä ?
Vs: Rollei RPX 400 filmistä ebay, runsaasti on tarjolla plus-äxää ois kans tarjol ollut pitkään briteis : http://www.ebay.co.uk/itm/KODAK-BLACK-WHITE-35mm-BULK-FILM-X-100-feet-KODAK-PLUS-X-125ASA-FINE-GRAIN-/231135889958
Vs: Rollei RPX 400 filmistä Ahas. Joo katoppas niinpä onkin, tottapa mukiset. Pitää ottaa harkintaa ton RPX:n rinnalle, kun se on mun ykkösfilmi kuitenkin jolle pyrin vakioimaan tsydeemit. Mikäs toi plus X:ä taas olikaan ?