Mitä! Emerikin arvostus mun silmissä senkun kasvaa, tuntee yhden accept;in legendaarisimmista biiseistä! Jes!
se video on kyl ihan höperö mitä täs tuli netistä joskus talvella katsottua. Levyn kansi on aika ballsimainen. Aineksia hyväksi kuvaksi kyl.
ko. bändi ei ole tehnyt koskaan mitään erityisen hyviä videoita ja lavashowkin on vähän sitä sun tätä. Omanlaistaan sopivan rankkaa heviä osaavat kyllä soittaa. Ai niin, ettei menisi ihan aiheen vierestä kaikki kommenttini, itse kuvasta sen verran, ettei oikein aukene. Kuvassa on ilmeisesti jokin metallihärpäke josta otettu koristeosasta kuva, mutta tuntuu hukkuvan samaan mustaan massaan, eli joko vielä tiukempi tai sitten koko härpäke näkyviin. Koska kyseessä oli loitto testaus, arvelisin tiukemman olevan se mitä olisi haettu.
Joo-o mut toisaalta ei kai 80 luvulla varsinaisesti musiikki videot ollutkaan vielä kovin hyviä? Poikkeuksiakin on kuten wasp:lla ja iron maiden sekä vastaavia hitti biisien ympärille tehtyjä hyviä videoita. Tosin nyky mittapuussa varmaan ei kummoisia mut en tiedä minuun ne kolahtaa. Kuvan naisen kasvot olisi voinut näkyä. Ellei sitten haeta sillä jotain sanomaa kun on kasvoton nainen.
Kasari hevi on kuollut. Ja kuolleena pysykööt!... Eihän tää oo muuten mikään musa-foorumi???=O ...Onko tänne edes syytä kuvia laittaa??? Loitto kokeilu oiva ja hyvä kokeilu. *jää innolla odottamaan loitto KUVIA*...Kuten kokeilu antaa aihetta odottaa
heh, ei se oo kuollut! kyl vanhat papat jaksaa heilua. joo keskustelu karkaa täällä ikävästi monesti ihan väärille urille mut se on sitä ilmapiiriä täällä. mut kuvia koetetaan kommentoida ja taitaapa olla ainoa osio joka pysyy aiheessa jotenkin.
Vielä yks aihetta liipaten. Kasari sukkahousuhevi on syvältä sieltä minne aurinko ei paista. Kuka kehtaa tunnustaa diggaavansa esim. jotain hevon skorppareita.vanhat äijät keekoilee sukkahousuissaan ja sisäkumi paistaa läpi
Musta scorpparia ei arvostettu kauheasti tai oikeastaan sillä oli tosi negatiivinen slovarimaine. Ehkä sillä on vieläkin mutta jos joskus olisi sanonut et tykkää scorppareista niin naurut olis saanut. Nykyään voi sanoa että bändillä on hyviä biisejä kun aika on hiukan kulunut. Toi on mun mielipide. Musta yleensäkin toi kevyempi ja vanhempi hevi on hyvää. Enkä mä välitä nyt siitä miten se on kuollut tai onko ne herrat nykyään minkälaisia. Itse kuuntelen niitä vanhempia biisejä oikeastaan. Tosin mötorheadilta tuli taas ihan piristävän hyvä levy ja Judas Priest teki ihan kuunneltavan kanssa. Mut voihan olla että nuo ei aivan tähden lentoon nousseet bändit kestävät parhaiten eli jotka teki sitä mitä ovat aina osanneet parhaiten tehdä. Ois ollut kiva elää varmaan parikymppisenä joskus tuolloin 80 luvul kun olisi saanut manuaalinikonilla kuvata ja sit digata hevi kuumeesta sekä ehkä jopa nähdä bändien kovat konsertit. =)
Höh. Olen aina pitänyt scorppareista ja pidän edelleen, eikä muuten hävetä yhtään. Joskus lukioaikoina kun oli vielä pitkä tukka ja kitaraakin tuli soitettua piti niidenkin biisejä koettaa veivata sormet verillä, ihan kuin monen muunkin sen ajan hevibändin. Enkä muuten ollut kaveriporukasta todellakaan ainoa jonka levykaapista löytyi scorppareita. Pitäiskö tää hevi keskustelu muuten siirtää tonne ´"yleistä keskustelua" osastolle, ollaan jo aika kaukana kuvan kommentoinnista...
Itse aloitin hevin kuuntelun scorppareilla joskus yläasteella, ja johan siitä jaksoi kovat jätkät vittuilla, kun muutaman kaverin kanssa diggailtiin kasariheviä, kun olisi kuulunut jotain Offspringiä ja Nirvanaa kuunnella... Korppareita tulee yhä kuunneltua varsin usein. Erityisen rakasta on se 70-luvun Uli Jon Roth -kauden tuotanto ja Ulin käsittämätön happokitarointi.. Ja on ne sedät aika kovassa vedossa yhä, mitä on livenä tullut nähtyä. Ja Unbreakable oli 15 vuoden paskan kauden jälkeen perkeleen hyvä studiolevykin... Sinänsä jännä että täällä on puhuttu lähinnä Scorpionsista ja Acceptista. Molemmathan olivat tuottaja Dieter Dierksin tuottelemia bändejä... Scorpionsista keveämpään kasariin mennessä alkaa vähän tökkiä.. Bon Jovit kyllä vielä menee aika hyvin, samoin Europe. Mutta esim. Def Leppard alkaa olla aika huonoa.. Kaikkien aikojen raskain hevibiisi, (ja melkeinpä paraskin) on kuitenkin Rainbown 'Stargazer'.. Blackmore riffittelee, Cozy Powell jytkyttää rumpuja kuin viimeistä päivää, sinfoniaorkesteri jyllää taustalla ja Dio adlibbaa linnoista ja ties mistä.. 'My eyes are bleeding! Take me back! Gimme back my will! Ouuoouuouooooo coming home!'
Mulla on paha taipumus että mä oon kuullut noita hittejä eli en suuremmin tunne kokonaisuutta. Pitääpä toi Stargazer biisi koettaa imuroida että tietää mistä on puhe. Europelta on se yksi hitti final countdown ihan hyvä, muuten ihan karmiaa omaan makuuni. Defleltä se kokealma oli hyvä ja olen tykännyt kuunnella sitä aika paljonkin välillä. Autossa tosi mukava. Nirvana ja offspringin oli yhen aikakauden tuotoksia. Nirvanan nevermind levy on kyllä oikeasti aika klassikko. Ja itse asiassa mun eka cd levy. Metallican "black" levy oli toka.
Täällä taas toi 80-luvun puoliväli meni kuunnellessa sellaisia rytmiryhmiä kuin Metallica, Anthrax, Testament, Kiss, Wasp, Dio, Manowar ja tottakai Iron Maiden muutamia mainitaksen... Mutta samalla sekaan mahtuin jotain aivan muunkin tyylistä musiikkia mutta se jääköön kun kerran kasarista puhutaan. Noista edellisistä ehkä Anthrax ja iron Maiden oli yksi suurista mitä teininä tuli tosissaan luukutettua ja saamalla porukat kiljumaan indiansin, i´m the law:n tai vaikkapa trooperin ja Aces high kanssa kilpaa. Kyllä sitä vielläkin tulee nappulaito suunnattua kaakkoon vaikkapa autossa kun ratiosta sattuu tulemaan "Holy Diver" tai "aces high". Harmi vain että just noi acceptin vanhat on totaalisesti kadonnu ratiosta ja imuttamallakaan ei ihan kaikkia vanhoja "helmiä" löydä. Esimerkiksi kuka muistaa sellaisen bändin / sooloprojektin joka jatkoi acceptista kun U.D.O tais olla muistaakseni acceptin laulajan oma projekti ja sen piisejä olis mukava jostain saada. Voisi testata paljonko on menneisyys kullannu muistoja biisien loistavuudesta... -B-
Kyl mä tiiän ton u.d.o soolo jutskaa, eikä muka löydy dc++? Ainakin itsellä löyty. Tosin aika nihkeetä imuroiminen mutta kuitenkin noita levyjä ihan pirusti oli. Kyllähän noi klassikot aina on upeita kuten Iron maidenilla. Mul tulee aina sellaisia kausia et jotain pitää kuunnella pirskatisti ja sit vaihtuu toiseen ja toiset jää jäähylle. Tää ei kyl oo mitään kovin heviä mut itse oon tyksinyt tuosta Masterplainista, jonkinlainen helloweenin jatko projekti. Se on tosi kevyttä mutta aika mun makuuni kyl. I'm not afraid ton nimisen hittibiisin imuttaa niin kässää mitä tarkoitan. Ja soimaan se. DDDDD
Whitesnake on bändinä ongelmallinen, että kaikki tuntevat sneikiltä vain sen 1987 jälkeisen jenkkihardrock-osaston. Parasta Whitesnakea ovat bändin ekat neljä tai viisi levyä. Funk-blues-heavyrockfuusiota, David Coverdalen loistavaa tulkintaa, Jon Lordin urkuja, Marsden/Moody-kaksikon loistavaa kitaraa ja rytmiryhmänä loistava jazz-/progebasisti Neil Murray sekä maailmankaikkeuden paras rumpali Ian Paice. Muovinen suosittelee albumeja: Trouble, Lovehunter ja Come An' Get It Masterplan..näyttää kiinnostavalta, hyviä vierasmuusikoita, Jan S. Eckert bassossa jne.. Eckerthän on tuttu loistavasta scifi-powermetalliproduktiosta Iron Savior, jonka toinen episodi, Unification tuon lajityypin, siis tukutukutukutuku-tuplabasarisaksahevin ehdoton helmi...