Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Rotestiliike

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana fangio, 29 Elokuu 2005.

Akka perkule (anteeksi, tarkoitin rakas vaimoni) tossa takana huutelee kannatusääniä tälle ehdotukselle.

1. peet

peet Member

764
    0
    16
    No voi v**tu! Mitä täällä pulistaan? Kyllä niitä saattaa tyttökuviakin tulla, mutten rupea kirjaa pitämään mokomien sätöstysten julkaisuista. Ja täytyy vähän ajatella mainettakin, kohtahan kaikki kuvittelee, että olen jokin helvatun tipukuvaaja.

2. Ei tartte pitää kirjaa, kerran viikossa vaan pudottelet niitä tänne nin hyvä on.

3. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Miten niin kohta? Mehän tiedetään se jo.

4. Juu. Minä ainakin olen ymmärtänyt, että Veshutti kuvaa petolinnut ja Peet vähän sirommat tiput.

5. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    yhdyn! pitää nyt kerran viikossa saaha helpotusta!

6. DGT

DGT

107
    0
    0
    Vai että tipukuvaaja, kyllähän niitä valkoselkätikan pönötyksiä sa ihan vapaasti kuvata. o_O

Mutta joo.. hienoja on kuvat olleet. Jännä nähdä miten joku osaa/kehtaa/ilkiää poseereta. Ei tämmösisistä vanhoista käppänöistä ole moiseen.

7. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    O_o ..vanhoista käppänöistä, koiriako se tarkoitti!? ja vasta vuoden ikäisiä..

8. DGT

DGT

107
    0
    0
    Itteeni tarkoitin. Koirat poseeraa mielellään, anteeksi, pönöttää mielellään.

9. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    *sanaton..*

10. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei meidän vaan. 300+mm zoomilla siitä voi saada kuvia, muuten on niin lähellä että sen on pakko tulla työntämään nenä kameran lasiin tai kiehnäämään muuten vaan.

11. jaa että kerran viikossa! mulle kävis 'päivän poika' vallan mainiosti ;)

12. peet

peet Member

764
    0
    16
    Päivän poika vai poika päivässä?

13. no pysytään nyt vaikka vaan näissä kuvissa ;) onhan tänäänkin jo saatu monta, huoh.