Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Pyöräilyä

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana RoopEs, 24 Toukokuu 2009.

1. RoopEs

RoopEs

46
    0
    0
    Pistetään nyt tänne muutama kuva mitä on tullu otettua, jos vaikka tulis jotain rakentavaa kommenttia/kritiikkiä. Kaikenlaiset uudet ideatki on tervetulleita ;)

2. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63
    Vs: Pyöräilyä

Vauhdikkaita kuvia, menoa ja meinikiä varsinkin tuossa talvikuvassa. Sitten ehdotus, entäpä jos pannaisi, tulisiko vauhdintuntua lisää? Voisi olla kokeilun arvoinen.

3. Markus Hautaniemi

Markus Hautaniemi Active Member

1 265
    0
    36

Hienoja kuvia!

4. Vs: Pyöräilyä

nättiä kuvaa! jos jotain muuttais ni ekasta kuvasta ton fiilistelijän jos ois saanu sivuun tuolta takaa :) mistäs nää muuten on?

5. jimi-

jimi-

918
    0
    0

Näitä kuvia voisi parantaa sillä että kuvissa myös ilmenisi mihin ländätään. Tai ainakaan se ei yleensä huononna kuvaa.

6. RoopEs

RoopEs

46
    0
    0

RDahl: En oo oikei sitä kauheesti treenannu, nyt alkaa jotenkin onnistuu ku iha lähiaikoina aloin kokeilee :D mut siis sillai ku osuis hyvin ni sais varmasti hienoi otoksia !

Joo totta, ländihän noista molemmista puuttuu. Ja se on kyl yleensä hyvä näkyä, tosin molemmat oon nappassu Tokinan laajiksella ni sillä jää vähän laimeeks tai tehottomaks se itse pyöräilijä siin, jos ottaa niinku koko setin kuvaan eli ländin nokan ja vähä jotai ylimääräst. Mut sit "normi" putkella tuleeki jo parempaa koko systeemistä otettuna.

Nää on täältä Keski-Suomesta, Jämsästä. Jos ei nimi Jämsä sano mitään niin, Jyväskylän ja Tampereen välillä, 100km Tampereesta, 60km Jyväskyläst. Ja itseasiassa mulla on toine versio missä ei oo tota fiilistelijää tuol, mut täs on vähän parempi asento tos hypyssä.