Hiukan jää arveluksi mitä kuvattava on hakenut kuvalla. Hiukan keskinkertaisen oloinen. Auto vaikuttaisi hienolta mutta..
Humu puuttuu enkä oikein näe kuvassa muutakaan. Jos mulla olisi näistä häistä 100 kuvaa ja tämä olisi yksi, niin ei pääsisi jatkoon.
Tämä (ehkä) olisi hiukan parantunut astumalla 1,5 askelta vasemmalle, polvien koukistuksella ja kääntämällä kamera vaakaan, olisi saanut tuon pirssin kokonaan kuvaan ja edullisempaan kulmaan, ja samalla seisovan parin proffiilia hiukan näkyviin.
Huumori on tietysti vaikea aihe, mutta häissä odottaisi olevan häähumua. Näillä nuorlla ei ole humua, eikä välttämättä mitään kiinnostusta koko tapahtumaan. Ehkä se ei välity? Autoa en kuvannut, enkä moisia velttolättyjä kovin herkästi kuvaisikaan. Auto on toisarvoista rekvisiittaa, josta korkeintaan tarkkasilmäinen huomaa että ollaan häissä.
Minun pöhköön mielikuvitukseen tuli sellainen visio,että tuo lähin pari katselee entisen poika- ja tyttö kaverin "häähumua". Säälistä ovat sitten "löytäneet" toisensa.
Ei välity ei, ehkä vastaanotin on väärällä kanavalla. Kun ei noita häähumuja juuri huvikseen eikä vapaaehtoisesti tule kuvattua, niin kuviankin katselee vain sillä silmällä, että minkälainen pönötys se tilaajaa varmasti tyydyttää. "Velttolättyjä" kannattaa kuvata, siinä on pelti jaloimmassa muodossaan. ps. vastaus sytytti lampun päässä, johan tajusin, että kuka...
Juu, ei tämä ketään paikallaolluttakaan miellyttänyt, minua vain naurattaa aina kun katson. Älä nyt ;-) ..kehtaa haukkua amerikkalisia autoja? ;-)
Lötköissä nyt ei ole muuta hyvää kuin satunnaisesti onnistunut keulamaski, ja niissäkin ovat aina jäneet toiseksi italialaisille klassikoille (joissa saattaa samaan aikaan muuten olla hämmästyttävän kamala perä)
Onpas, näillä verenpainetta nostavilla bensiinin hinnoilla ovat mielialaa nostattavia muistutuksia, että joillakin se tankkaus ja ajelu vasta koskeekin.