Vs: Itsevalaisua Elinkan Ranger Quadra Erillainen yritys, siitä plussat. Vähän vois vielä kehitellä ja hienosäätää.
Vs: Itsevalaisua Melkomoisen ilmeinen veikkaus, että ihan ihmettelen. Juuri näin. Malli on kuin kotonaan ja siitä toinen plussa kuvaajalle.
Vs: Itsevalaisua Onkohan tuo termi kikkailematon tämän kaverin kohdalla hyvä valinta? Seurauksena voi olla Kuva-Ahtia ja amerikkalaista vuosikirjavalaisua taas seuraava vuosi. Olisiko jokin muu termi tarjolla tuon "kikkailematon" tilalle?
Vs: Itsevalaisua Tällästä on varmaankin se amis huumori? Siis idea kuvassa on hyvä. Toteutus jäänny hiukan kesken. Kyllä digillä saa näitä flässi asioita hiukan tutkailtua paremmin kun tolla filmillä.
Vs: Itsevalaisua Vastaus oli varmaan edellisessä lauseessa samassa kappaleessa, jonka leikkasit pois. Minä ainakin koin että Juken teksti oli hyvin jäsennelty siinä.
Vs: Itsevalaisua Ehkä Juken neuvo menee jotakuinkin ohi Jukkikselta kuitenkin. Jos kerran on valittu filmi on sille varmasti syynsä mikä saattaa olla niinkin luonnollinen ja yksinkertainen ettei haluta katsella heti mitä tarttui kameraan.
Vs: Itsevalaisua Sehän higgins on sun ongelma että sä koet tän digi vastaan filmi asiaksi, eikä mun. Kyllä mä selkeesti kerroin mitä tarkoitin. Jukkiksella on varaa käyttää sekä että kameroita. Olis tässä kohdin valinnu vaan sen digin niin oltais saatu nauttia paremmasta kuvasta.
Vs: Itsevalaisua Nämä mallit pitävät enemmän filmille kuvatuista. Digi on liian kliininen heidän mielestään. T Jukka