Eli minkätyyppisen synkkajohdon olette havainneet parhaaksi tuon rollein oman synkkaportin kanssa? Minulla on Rolleiflash jossa on tuo Rollein oma synkkajohto joka lukittuu näppärästi paikalleen ja toimii aina varmasti, harmi vaan, että se on pysyvästi kiinni tuossa itse salamassa. Sitten kun kuvaan jollain muulla salamalla, niin aina saa varmistella ja tosissaan painaa sitä synkkajohtoa sinne porttiin että varmasti välähtää - ärsyttävän usein käy niin ettei välähdäkkään kun tulee nopea tilanne tai ei ehdi keskittyä vartavasten siihen **** synkkajohdon hipelöintiin! Teippihän olisi yksi ratkaisu mutta se nyt vain tahmaa kaiken, hidastaa käyttöä eikä ole oikeasti niin varma. Eli oletteko löytäneet jonkun tietyn synkkajohtotyypin joka olisi varmatoiminen? Olen huomannnut että sen tulisi olla ainakin tarpeeksi kapea ja metalliosan pitkä, ettei ota reunoista kiinni tuohon portin seinämiin ennen kuin kontakti on täydellinen. New Yorkissa on eräs liike joka tuota rolleiplugia valmistaa ja tilauksen hinnaksi tulisi postikuluineen kai noin reippaat 40 dollaria (+mahdolliset tullimaksut)... mietin vain jos apu löytyisi lähempää. Tämä pitkä vuodatus tulee nyt kuvaamasta tultuani ja hajottuani ihan täysin siihen kun ei salama välähdä kun pitäisi