Myytävänä on siisti Rolleiflex.Malli on ilmeisesti 3.5E,koska valotusmittaria ei ole.Objektiivi on 3.5/75 Xenotar ja kameran rungon kilvessä on valmistusnumero 1850830. Pakettiin kuuluu : -Vastavalosuoja nahkaisine koteloineen -Linssien suojus -Gossen Lunasix valotusmittari -Laakafilmiperä + kuusi kpl laakafilmikasetteja (kts.kuvat) -Valmiuslaukku (muutaman sauman ompelus ratkennut) Kamera on kuvauskuntoinen ja olen kuvannut sillä säännöllisesti. Ulkoinen olemus ja tykötarpeet näkyvät kuvista. Hp on 330 e + postikulut.Tavarat ovat Lapinlahdella.
Vs: Rolleiflex 3.5 Mulla on 3.5E, jossa on valotusmittari, mutta kyllä tuo muutoin aika samannäköinen on.
Vs: Rolleiflex 3.5 Lueskelin tuolta Valokuvataiteen museon sivuilta,että 3.5F olisi tehtaalta toimitettu valotusmittarilla varustettuna ja 3.5E ilman mittaria.Jälkimäiseen olisi ollut saatavissa mittari jälkiasennuksena.
Vs: Rolleiflex 3.5 Joo, munkin ymmärtääkseni ekassa versiossa oli mittari, kakkosessa ja kolmosessa ei. Nääs kun kakkonen ja kolmonen jäi 3.5F:n rinnakkaismalliks tjsp.
Vs: Rolleiflex 3.5 eikös nää rolleiflexin ikivanhat seleenimittarit ole "miehille jotka valoittelevat omia aikojaan",itse ainakin valotin erillisen mittarin mukaan omistaessani mittarillisen rolleiflex 3,5 F mallin