Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Rolleicord V ja Vb, MYYTY

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana angulex, 31 Elokuu 2006.

    Erittäin siistit, kuin uudet Rolleicordit V ja Vb. Ensimmäiseen vaihdettu kirkas tähyslasi, alkuperäinenkin on tallella. Vb:n tähyslasi luonnostaan hyvä. Molemmat myytävänä, kaiketi.

    T. Kerkko.
     
  1. artok

    artok

    5
    0
    0
    'cordien kunto

    Onko tietoa koska on viimeksi huollettu? Oletko testannut että kaikki suljinajat toimii?
     
  2. Heh,

    Kiitos kysymyksestäsi.

    Vb:tä ei kaiketi ilmeisesti ole huollettu eikä käytettykään? Kamera on Vb:n loppupään malleja, valmistushan taisi loppua v. 1975. Kaikki ajat toimivat, kamera ja laukku ovat kuin uusia ja siten myös ehjiä.

    V on huollettu muutama vuosi sitten Tannerilla jolloin siihen vaihdettiin kirkas tähyslasi. Kaikki ajat toimivat, kamera ja laukku ovat kuin uusia.

    Vaikka ne "kaikki ajat toimivatkin" se ei taida olla näiden vanhusten paras myyntivaltti. Ehkä edellisen sijaan se, että ne ovat säilyneet jokseenkin samassa kunnossa kuin missä ne ovat tehtaalta lähteneet. Ja lisäksi ovat erinomaisen hyviä välineitä siihen mihin Franke ja Heidecke ne ovat tarkoittaneet - valokuvaamiseen.

    T. K.
     
  3. artok

    artok

    5
    0
    0
    Vb

    Valittelen kysymystäni, se on vain pakollinen vanhojen kameroiden kohdalla, monet niistä kun ovat hyllyillä istuneet vuosikymmeniä.

    Olen kovasti kiinnostunut ostamaan tuommoisen TLR:n ihan ehdottomasti kuvauskäyttöön. Jos olet valmis luopumaan tuosta Vb:stä, niin mitenkäs näistä hinnoista täällä sitten neuvotellaan? En oikein vielä tunne käytäntöä tällä foorumilla.

    t. R2
     
  4. Lähetin viestin.

    T. K.
     
  5. Vb meni, Rolleicord V jäljellä.

    T. Kerkko.
     
  6. vivve

    vivve

    3
    0
    0
    Hintapyyntö?
     
  7. Vivve, kiitos viestistäsi. Toki hinnankin kerron mielelläni, ensin kuitenkin haluaisin kertoa mitä olen myymässä.

    T. Kerkko.
     
  8. vivve

    vivve

    3
    0
    0
    Heh, ymmärsin että rolleicord V olisi myynnissä.. Sitä siis?
     
  9. Vivve, hyvä

    Markkinoita seuranneena tiedät, että Rolleicordit maksavat mallista, kunnosta, varusteista, ym. riippuen kympistä useisiin satasiin. Ja kummallekin hintaryhmälle löytyy ostajansa. Eikä tyhmyyttään, vaan erilaisista toiveista ja odotuksista. Voisiko oikeasti olla oikeampi lähtökohta miettiä hetki ostettavaa tuotetta eikä vain sen hintaa, alennusprosenttia, tms.?

    T. Kerkko.
     
  10. eikö myynti-ilmoitus olisi hyvä paikka ilmoittaa malli, kunto ja varustelu sekä hinta.
    se ainakin poissulkisi suurimmat mahdollisuudet kiinnostuneiden dissaamiseen.
    käsittääkseni tässä on kuitenkin tavoitteena myynti eikä näyttely?
     
  11. Olen pikkuteemun kanssa samoilla linjoilla. Itsekin olin periaatteessa kyseisistä rakkineista kiinnostunut, mutta kun ei useammankaan viestin avulla vänkäämälläkään saanut minkäänlaista otetta hintahaarukasta, niin kiinnostus lopahti. Vai onko niin, että rolleicordit viedään käsistä ja myyjä joutuu toppuuttelemaan hommaa, jottei menisi pää sekaisin?
     
  12. Anonymous

    Anonymous Guest

    Mä sain myyjältä yv:llä hinnan ja kaiken tarpeellisen tiedon kamerasta. Ei ollut vaikeaa.
     
  13. vivve

    vivve

    3
    0
    0
    Nojuu, kaipa se niin on, että jos hintaa pitää kysellä ei siihen kaiketi varaa ole..
     
  14. jus_si

    jus_si Active Member

    3 150
    0
    36
    Toimii purkkareihin, ei kameroihin..
     
  15. *** RC Vb ja V, MYYTY ***

    Rolleicord Vb myyty jo aiemmin, V tänään. Kiitoksia gåssit mielenkiinnostanne.

    T. Kerkko.