Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

MYYTY Rolleicord 6x6 pönttökamera *myyty*

Keskustelu osiossa 'Myydään' , aloittajana valtsu, 16 Maaliskuu 2006.

    Tällainen kapistus joutaisi. Hitaat ajat ei toimi oikein. Saattaa saada huollettua. Nopeat ajat on toiminu ihan ok. Muutamalla kympillä myyn. YV pelaa.

    edit: tais mennä halvalla, mutta menköön.
     
  1. juice

    juice

    912
    0
    0
    Re: Rolleicord 6x6 pönttökamera

    Mikä malli tuo mahtaa olla, ja millä obiskalla?
     
  2. JussiS

    JussiS

    20
    0
    0
    Missä sijaitsee?

    040-8253649

    Tampereen lähistöltä noudan pois.
     
  3. Moi!

    Kamera sijaitsee helsingin lauttasaaressa ja tällähetkellä minä tampereella. Palattuani pääkallopaikalle perjaina on kuviakin luvassa. Mallia en muista, Ekohippi saattaa muistaa. Kyse on siis kaksisilmäisestä kottaraispöntöstä. Kamera on olut minulla kuvauskäytössä, mutta eihän se ihan uutta vastaava tietenkkän ole. 1/15 hitaammat ajat toimii arpapelillä jos ollenkaan. Nopeammat ajat on mielestäni toiminut oikein. Mitään tarkkuusmittauksia en ole suorittanut, mutta kuvat olen saanut valotettua oikein. Objektiivi vastaa muistaakseni noin 45 kinokoossa, olisko sitten 80mm tjsp. Hintapyyntö on 40e ja tiedusteluita on tullut paljon. Noutaja saa koulutuksen ja rullan filmiä kokeiluun. Ei-noutaja saa postikulut maksettavakseen ;) Nouto onnisttuu siis parhaiten helsinkiläisille, mutta myös mahdollisesti manselaisille ja miksi ei sipoolaisille.

    t. Valtteri