Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Rollei Filmi/kehite testejä

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 31 Heinäkuu 2009.

Vs: Rollei Filmi/kehite testejä

Jos toi Kodakin Double X kiinnostaa, niin jenkeistä sais:
    http://www.tapesuperstore.com/koblandwhned.html

Olis myynnissä nelisatasta ja tonnista, maksaa 0.38$/jalka.

Kaikkea muutakin erikoista, Film Emporium Entertainment production insurance for film, movie, & special events
    Myyvät myös vasiten edullisesti noita leffapuolien ylijäämäpätkiä...

Itseasiassa, näyttäis olevan myös ihan Macon webbikaupassa TS Eagle AQS:kin myynnissä:
    http://macodirect.de/traffic-surveillance-film-schwarzweiss-c-233_109_110_113.html

1. Vs: Rollei Filmi/kehite testejä

Rovohuis, Hollannissa, sillä on tosiaan hyvät MV diggarisivut, käykääs  nappaamassa sieltä speksit vähän kaikkeen. Älyttömän hyvät Diafine jorinatkin sillä on. se oli vähän ihmeissään mun ATP jutuista mutta totta on..Acufine ja 2 min stand.  Lähetän tähän toisen mun friikki kehitysohjeen: retro 80S aika hieno mutta jyrkkä mikroskooppifilmi. sitä ne suosittelee sopattavaksi Rollei low kehittellä mä kokeilin sitä Rodinalissa joka oli jo kerran käynystondisprosessissa, Vähän oli erektio laimentunnunna, ihan hyvät sävyt ja nopeus tuli...

2. Vs: Rollei Filmi/kehite testejä

Juu näyttää laskeneen TS eaglen ulos, suorastaan "sikahalpaa" siitä vaan silppuamaan kasetteihin.
    Toi double X on tosihyvä filkka. suosittelen lämpimästi, siitä vaan shoppailemaan...
    Huomasit varmaan että neljäsataa jalkaa ja tuhat jalkaa, ei siis ASA:aa.  Filkka on 320 ASA.

3. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113
    Vs: Rollei Filmi/kehite testejä

Taitaa olla vanhanpuoleista.... Jenkitkin vaihtoivat ISO-merkintöihin 1987.

4. Vs: Rollei Filmi/kehite testejä

saattaa olla, ilmankos on niin halpaa ?  Jotakin siellä tech Sheetissä jonka eilen printtasin höpötetään jostakin exposure indexistä, harmaakortista, ja Tungsten (3200K) set to 200 ISO or ASA  ja daylight  set to 250 to 350 ISO or ASA, depending on light ratio. varmaan ehkä onnistuu vaikka käyttäis noita vanhanpuoleisia lukuja...

5. Vs: Rollei Filmi/kehite testejä

laitetaan tähän juonteeseen nyt uudestaan mutama 6x12 ruutu, skannattu tolla mun maitolasikikalla. Roltsikan 400 IR matskua. 715 nm cutoff filsu. rotsku 1:100 standi.