Jeah. Tasokkaita keikkakuvatuksia. Eniten tykkäsin tuosta ekasta Stamina-kuvasta. Ja Tiktakeista tietty noin kohteina, vaikka kuvina olivat minun makuun vähän liian tiiviitä rajauksia.
Kiitos kommenteista. Joo, Tiktakista jälkikäsittelen settiin mukaan toki vähän väljempiä kuvia, mutta mielestäni tiukat kuvat kuuluvat myös asiaan. Tuohon ekaan voisi kyllä kieltämättä katsoa, jos "menosuuntaan" löytyisi vähän lisää tilaa. Tässäpä samaisesta orkesterista vielä Emppu:
Sitä Death Chainia: Onpa vihasen näkösiä miehiä... Toivottavasti saavat asiansa hoidettua kuntoon, tuommoinen vihaisena oleminen ei ole hyväksi verenpaineelle.
Heh, bobbyn ilme on aika...rock Mahtasko löytyä vanhasta koulukaveristani Goresta kuvia? Lepposia savolaisukkojahan nuo..
Nytpä heitit pahan, ei löytynyt bändin kotisivuilta ihan heti apuja. Menee arvailuksi. Olisiko hän tässä (tai jossain tuolla):
Hehee, Corpse ja pehko Rottenia ei ilmeisesti tarvinnut kärrätä pyörätuolissa lavalle kun näyttää olevan jalkeilla? Hienoja kuvia.
Siinäpä hyvinkin, tai kuten sanoit tuolla jossain ;D Täytyy kyllä antaa tunnustusta, olet pirun hyvä keikkakuvaaja - et pelkästään teknisesti vaan tosi hyvä välittämään tunnelmaa ja luot todellakin taideteoksia keikkatapahtumista, minkä mun mielestä tää kuva esim. osoittaa hyvin ---> Best Party Planning Tips -
Jep, harvempi kuvaaja saa muusikon pieremään tulipalloja No, vakavasti ottaen, kiitos kovasti. Ainakin yritys on pirunmoinen. Tulee keskiviikkona puoli vuotta ekan konsertin kuvaamisesta kuluneeksi, ja varovaisen arvion mukaan olen kuvannut yli 60 keikkaa (minkä tietysti osittain selittää nämä festarikuvailut).