Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Rock on!

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Perzzza, 11 Helmikuu 2009.

1. Perzzza

Perzzza Member

121
    3
    18
    Bar Kino @ Pori 5.2.2009, esiintyjinä Tarot sekä Mors Principium Est.

2. Perzzza

Perzzza Member

121
    3
    18
    Vs: Rock on!

Ehkä "ärsyttävin" asia tällä foorumilla: Ihmiset lukevat, mutteivat kommentoi?

Parannusehdotuksia, kritiikkiä, kehuja, mitä vain! Yli 130 ihmistä näitä on katsellut mutta kukaan ei ole rustannut mitään :)

3. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Ehkä rokkibändi on jotakin niin tavallista, ettei kommentteja tule.  Ei näistä oikein saa fiilistä.  Mikä oli meno?  Itselleni olisi ollut mielenkiintoista, minkälainen kapakka oli ja yleisö.  Ja se oli mielenkiintoista, että Tarot toimii edelleen.  Paljonko maksoi lippu?

4. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Ei munkaan kuvia -usein- kukaan kommentoi.

Uskon sen johtuvan siitä että ne ovat joko bladi tylsiä tai ettei niitä yhtään tajuta.

Voi olla että ihmiset ovat -myöskin- niin ylenpalttisen kohteliaat, etteivät halua tuhota herkän harrastelijan psyykettä (ja eerostakaan) haukkumalla
    ...vaikka se paljolti olisi ansaittuakin.

Mene... ja Tiedä.

Lempeydellä
    - Erska

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Totta. Sinullakin on 18 viestiä. Et ole paljon viitsinyt kommentoida toisten kuvia.

6. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Nämä kuvat ovat ihan ok varmaan bändille, mutta ei näistä hirveästi tuo keikan tunnelma välity.
    Neuvomaan en ala, koska se joskus koetaan tällä foorumilla loukkaukseksi ja toisaalta, en itse ole juuri bändejä kuvannut.
    Mutta totta on, että on epäreilua ja turhaa haukkua foorumilaisia, jos itse on lähettänyt vasta 18 viestiä.
    T Jukka

7. Perzzza

Perzzza Member

121
    3
    18

Oikein hyvä pointti tuli siellä; itselläni on vähäinen viestisaldo. Pyydän siis anteeksi teiltä tuota lausemuotoilua, tarkoitukseni ei ollut haukkua vaan ymmärsin välittömästi että olisihan tässä voinut myös itsekin kortensa kantaa kekoon :)

Jatkakaamme turvallisemmin mielin!

Liput olivat 12e, keikkapaikka oli miellyttävä ja bändit toimivat, yleisöä oli tupaten täynnä mutta järkkäri tuo ihmeellisesti enemmän "valtaa".. ensimmäistä kertaa olin kokeilemassa uudella kameralla (Nikon D80) kuvailua keikkaolosuhteissa ja ihmiset suorastaan väistivät kun kiertelin ympäri lavan edustaa ja muuta.

Itse asiassa keskityin itse aika paljon myös yleisön kuvaukseen, niitä ei kauheasti juuri näe ja itseäni kiinnostaa lähinnä ihmiset. Pistänpäs näitäkin kuvia tänne kun saan ne tikulta!

Palaamisiin ^^

8. Vs: Rock on!

Mun silmiin "taiteellisia". Ykkönen hyvä - välittyy tunnelma. Kakkonen turha. Kolmosesta poistaisin taustalta nuo pikku valopilkut, kun ei muutenkaan siellä mitään näy. Nelosessa ehkä vähän turhan tiukka rajaus. Mut emmää kuitenkaan mitään tiiä :p

Kommentoinnista yleensä: täällä nyt voi saada pari kommenttia jopa ilman kolmea tuhatta postausta, niinkui deesee netistä ei. Siellä on kiven alla, ellei kuulu "sisäpiiriin". Täälläkin wanha parta/tunnettu -status tuottaa runsaammin kommentteja mutta raja ei ole niin jyrkkä.

9. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Täällä(kään) "wanha parta" mitään "tuota" viikkojen roiskeet vaan roikkuu ja kaikkia ällöttää... koko meininki.