Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Nähtävyys

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jussi M, 15 Syyskuu 2005.

Mitenkähän tää kuva olis paras pienentää enttei mene suttuseks ?

1. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Jaa sitä pitää klikata niin se siirtyy isompaan kuvaan. Tosin nyt se siirtyy pienempään. Jännä, eli se pienestä kuvasta skaalaa sen isommaksi. No haaste on toteutettu ja nopsasti vielä. Hmm-m, aika valoisaa teillä siellä iltaisin. ;)

2. Nyt muistin mihin tuo koppi, ranta, laituri liittyi.

Muumiin! Just tuollainen se oli. *muistelee muumiohjelmia*

3. Jep Jep ja arvaa pitääkö sinne päästä joka kesä ;)

4. Ihan kypsä mesta

5. nonno! mä olen nuuskamuikkunen!

6. Niin mäkin...Generaali nytkin huulessa. Valitettavasti Ettan oli loppu kiskalta

7. Heli

Heli Active Member

6 689
    0
    36
    Ihanko tosi? Onko sulla muka tummat hiukset? Viime kesänä Muikkusella oli tumma tukka ja se oli kamalan kiva.

8. GF . General on ainoo oikee Ettan on teinien skeidaa ;)

9. voi olla että olin, voi olla että en ollu. meitä on useampia. en kylläkään oo enää juurikaan siellä ollut, kun on ollut muita hommia.

10. Puhut potaskaa.

Kyllä kaikki tietää, että Nuuskis on just se yx ja ainoa ihq, joka saapuu musisoimaan keväisin siihen sillalle. Ei täällä nyt sentään ihan niin tyhmää porukkaa, että tommoinen soopa upoaisi.

11. Tosin onko kukaan ottanu selvää mitä se jätkä siinä piipussaan polttelee... vois selittää tollaset "meitä on monta" tyyliset aistiharhat...

-B-

12. sen verran voin kertoa, että ainakin kaveri, joka siellä on eniten ollut nuuskamuikkusena viimeisen 6 vuoden aikana, käyttää todella paljon nuuskaa ;)

muista nautintoaineista ei tässä yhteydessä enempää.