Vs: 5. Tammi kuva II Sori Jartsa, mun mielestä tuossa on noi puut kivan symmetrisesti ja tietoisesti halusin tuon koiran ulkoiluttajan tuonne väliin jne. Tarkennus ja tekinisesti kuva toki mitä sattuu... Jos annat mailios. niin voin jatkossa sitä kautta kierrättää, että mitä tänne postailee. Oma kompetenssi, arvostelukyky ei siihen aina riitä.
Vs: 5. Tammi kuva II Ei kantsi tätä kautta kierrättää, en ole toistaseksi nähnyt ainuttakaan joka olisi läpäissyt seulan täälä jos olisi kysytty. Käy aluksi lainaamassa kirjastosta joku valokuvauksen opas, sitten kovaa treeniä ja katsotaan parin vuoden pästä uudestaan. Tai sitten jatkat vaan totutulla spammi linjalla;-) Toivottavasti sait selvää kirjoituiksetani vaikka on vähän alakoulu tasoisesti kirjoitetu.
Vs: 5. Tammi kuva II Nyt jäi vaivaamaan, että oisko joku tietty opus jota suosittelet, Scott Kelbyä kenties? =) Toisaalta, jos vaikka vaan päivittäisi D700 -> D800, ihan vaan sen takia että tuntuis munissa paremmalta ja keskittyis harrasteena aiheseen valokuvaus lähinnä suunsoittamiseen.
Vs: 5. Tammi kuva II Ihan perusteista suosittelisin lähtemään, kun ne on vielä hakusessa, joku valokuvauksen abc, niinku sommittelut yms.
Vs: 5. Tammi kuva II =) Muutaman viestin päästä pitäisi varmaan jo ampua hieman kovemmilla, mutta mulla ei ole oikein mielenkiintoa lähteä sua sen enemmälti panettelemaan tai riitaa haastamaan etc, joten oisko ok että pysyt poissa kirjoituksistani ja kuvistani, niin teen vastaavasti.
Vs: 5. Tammi kuva II Älä olen noin lapsellinen, ei täällä ole tarkoitus ketään panetella tai alkaa johokin kova ammuntoihin. Ei tässä mittään sen kumempaa, että minun ja sinun ajatukset taidoistasi ei kohtaa. Jotta ihan vaan rauhaa.
Vs: 5. Tammi kuva II Selvä... "Taidoista" ei ola vielä puhutttukaan, mutta onneksi tämä on mulle suhteellisen toissasijainen harraste. Sulle ilmeisesti työurasi lautatarhassa ja sosiaalista elämää lähiöbaarissa viettäneelle valokuvaus on ollut ilmeisen epätoivoinen keino nostaa päätään ja olet tässäkin epäonnistunut. PS: Ja sitten vakavasti... Miksi sun pitää näillä foorumeilla vähän väliä yrittää ärsyttää joka toista, saatko siitä jotain kiksejä, oikeasti ? Etkö näe, että olet kuin sellainen räksyttävä, pelokas koira joka yrittää ajoin käydä punttiin kiinni? PS: Tuli vielä vilpittömästi mieleen, että jos sun juttuihisi, vittuiluusi lähtee mukaan, niin se on toki tyhmää ja noloa sekä ajan mittaan tulee banaania foorumille, mutta siitä tulee hieman morkkis myös senkin takia että jää fiilis ikään kuin liikuntavammaista potkisi.
Vs: 5. Tammi kuva II Kuten on jo tullut tutuksi, niin moukkamaisesti käyt henkilöön valokuvauksen ulkopuolelta naurettavilla, lapsellisilla ja moukamaisilla nimityksillä. Täälä puhutaan valokuvauksesta, eli valokuvista ja valokuvauksen taidoista. Teet vain itsesi nauretavaksi ja paljastat soiaaliset kykysi nimittelemällä. Opettele käytäytymään, kiitos.
Vs: 5. Tammi kuva II Before you accuse me, take a look at yourself Before you accuse me, take a look at yourself Eric Clapton:"Before you accuse me
Vs: 5. Tammi kuva II Erittäin viihdyttävää keskustelua oikeesti.Pieni jäynä on viihdettä(toki ei osallistujoille