Tämä taitaa olla Kivenlahden alueella yksi kuvatuimpia kohteita. Eräänä sumuisena aamuna nappasin kameran mukaan ja tässä yksi otoksista.
Vs: Kivenlahden hylky Hieno kuva, olet ollut oikeaan aikaan liikenteessä. Itsekin olen käynyt kuvaamassa hylkyä, mutta sopivan kuvakulman ja kuvauspaikan löytäminen oli paikkaa tuntemattomalle hankalaa ja 200 mm telellä ei päässyt tarpeeksi lähelle.
Vs: Kivenlahden hylky Upea kuva. Sumu tuo tunnelmaa ja alareunan ruovikko antaa mittasuhteita sekä luo mielikuvan rantamatalaan ajetusta aluksesta. Montakohan vuotta tuo kiulu on muuten lojunut tuolla? Muistelisin katselleeni sitä jo silloin kun asusteltiin vielä sillä suunnalla ja siitä on melkoisen pitkä aika.
Vs: Kivenlahden hylky Mun muistaakseni tämä on toinen troolarihylky samalla paikalla. Ensimmäinen oli siellä jo 70/80 -lukujen taitteessa. Joka tapauksessa kymmenistä vuosista puhutaan. Totta on että tämä on varmasti Kivenlahden kuvatuin kohde. Itse ajelen ohi lähes päivittäin, ja aina sitä tulee vilkaistua "sillä" silmällä. Tämä sumuversio on aiheesta oikein hyvä, itse odotan että osuisin paikalle jonkin erikoisen valoilmiön aikana.
Vs: Kivenlahden hylky Siinäpä hieno kuvauskohde tosiaan. Mä taas näkisin ehkä mieluummin ruovikon poissa, tulis epätodellisempaa fiilistä.
Vs: Kivenlahden hylky Komppaan Heliä tässä. Tai sitten alareunassakin saisi olla paksumpaa sumua, vaikkakin toive on mahdoton.
Vs: Kivenlahden hylky Savukone vaan paikalle. Mua nuo heinät ei niin paljoa häiritse, nuo lyhimmät tuosta keskelät lahaalta olis kyllä voinut rajata pois.
Vs: Kivenlahden hylky Kiitos kommenteista. Pyörittelin ja rajailin kuvaa melko pitkään ennen kuin päädyin tähän versioon. Ilman noita heiniä kuvasta hävisi perspektiivi, mutta kun ne on siinä niin sekään ei ole täydellinen ratkaisu. Pitänee odottaa, että sumu taas nousee ja lähteä kokeilemaan onnea uudestaan.
Vs: Kivenlahden hylky Minusta noita heiniä olisi voinut näkyä tuossa enemmänkin -sillä tavalla että katkeaisivat vähemmän häiritsevästi. Hieno kuva kieltämättä näinkin.