Laitoin omana kuvana joten voi arvostella erikseen tuosta ensimmäisestä.Tässä lasina oli S-Angulon 90 mm ja sama formaatti.
Vs: Lumpeenkukka II Onhan upeeta jälkee ja muutenkin hieno kuva. Mikäs toi suora vaalea viiva tuolla oikeassa yläkulmassa? Se pikkuisen sattuu silmään kun muuten on niin hienoja kaarevia muotoja kuvassa.
Vs: Lumpeenkukka II Luulen että se on heinä.Helppo kloonata jos tästä kuvan tilaa.Pimiössä ei onnistu moinen minulta.
Vs: Lumpeenkukka II Uudestaan katsoessa edelleen upea otos. Hämmästyttävän hienosti tumma ja vaalea juttelee kuvassa. Ne Sävyt...
Vs: Lumpeenkukka II Kiitos Simos. Kuvan sävyt tosiaan miellyttää jopa itseeni,kuva on vastavalokuva, jossa tosin oli mattalasi välissä(melko iso) vaimentamassa kontrastia.
Vs: Lumpeenkukka II Kiitos kun kelpasi.Olen monesti noita lumpeenkukkia katsellut"sillä silmällä". Lähikuvaus on alkanut kiinnostaa.Kohteita on paljon muitakin, kumpa osaisi niitä käyttää hyväkseen ja ennen kaikkia jaksaisi paneutua kuvaukseen. t Kimo
Vs: Lumpeenkukka II Kyllä, nyt on kyllä todella upea kuva. Kaunista katseltavaa. Pidän tuosta, kuinka toinen kukka kukkii ja toinen makaa vieressä, kertoo hyvin luonnosta ja varsinkin siitä kasvien välisestä kisasta valon suhteen. Mietinkin, että mitä jos olisi keskittynyt vielä lähemmin siihen, noiden kahden kukan väliseen yhteyteen. Mutta en mä sillä