Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Ripittäytyminen.

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana J.Koponen, 19 Marraskuu 2012.

    Moi mä olen Joonas.
    Mä tein n.3 vuotta tapahtumakuvausta baareissa. Siitä sai rahaa, mutta lopussa mä vihasin sitä. Mä vihasin sen takia kuvaamista ja mua ahdisti ottaa kamera käteen vapaa-aikanakin. Tätä jatkui vuoden. En halunnut vihata mun harrastusta ja menettää intohimoani kuvaamiseen joten tajusin että mun on pakko lopettaa tämä työ vaikka siitä hyvää rahaa saikin.
    Jotenkin mua helpotti heti.
    Musta myös tuntui että mun kalusto ei ollu tarpeeks hyvää ja kaikki tavarat vaan hajoili siellä humalaisten seassa humalassa pyöriessäni.

    Tänään otin mun vanhemman rungon käteen ja lähin ulkoilemaan.

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Aion palata tapahtumakuvaamiseen sitten kun musta tuntuu että voisin tehdä sitä myös ilman korvausta.
     
  1. Jukkis71

    Jukkis71 Active Member

    Vs: Ripittäytyminen.

    Hienoja kuvia, kirkkaita.
    Ymmärrän tunteesikin hyvin.
    T Jukka
     
  2. Pii

    Pii

    4 011
    0
    0
    Vs: Ripittäytyminen.

    Juu kuvissasi on selkeä kirkas piste. Laiturinhaistelu mua eniten viehätti.

    Mää tein saman virheen ensimmäisessä työssäni - eli tein rakkaasta harrastuksesta työn. - not a very good idea!

    Mulla meni noin viisi vuotta toipua ennekuin uudelleen halusin harrastaa.
     
  3. Jari Leskinen

    Jari Leskinen Active Member

    1 509
    0
    36
    Vs: Ripittäytyminen.

    Hyviä kuvia, kyllä näitä katselee ihan mielellään, rohkeaa valonkäyttöä, siitä plussaa.
    Koirakuvat miellytti eniten.