Vs: Rikki Ihan hyvä sommittelu - joo säädäkkö vaikka saturaatiota tai kontrastia jos saisi pyöreyttä ja muotoja... onneksi on jo ehjätty.
Vs: Rikki Hirvittävän hailakka kuva. Heikkokin. En oikein taida tavoittaa kuvan viestiä. Kai on kysymys jonkinlaisesta katoavaisuuden/kuoleman symboliikasta ?
Vs: Rikki Joo on aika hailakka, täysikokoisena kun katsoo niin näyttää kuin olisi harmaa kalvo koko kuvan päällä. Toisaalta itse arvostan jostain syystä suoraan kamerasta saatuja ei muokattuja kuvia, mutta saatan pikkuhiljaa muuttaa mieltäni. Tarvis vaan opetella kuvankäsittelyä lisää. Symboliikkaa kuvassa on lähinnä itselleni, kuvassa olevan lampun olen minäkin nuorena potkaissut jalkapallolla rikki... Toinen merkitys kuvalla mahtaa olla todistamisen halu. Kuva on otettu 500dllä jossa wanha "Popular" -merkkinen 300mm optiikka sovitteella kiinni. Halusin tukea paikallista kameraliikettä (enkä siis tilata ulkomailta) ja menin kyselemään sovitetta. Itse yrittäjä nauroi että heitä tollaset romut roskiin, tuolla ei voi kuvia saada ja särjet vielä kamerasi. Kaivoi sitten vitriinistä Canonin 300mm putken ja sanoi että osta tää. Joo ostan kyllä kunhan lakkaan köyhtymästä. Tutkin asiaa lisää ja sain sovitteen kahdella kympillä. Hiukan dremeliä ja hyvin sopii. Eikä ole kamerakaan hajonnut. Lamppukuva on kolmas sovitteella räpsäisty kuva, joten kuvan merkitys itselleni on suuri. Vielä kun sais harmaiden pois.