Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Riistettyjen valtion työläisten vaatimaton venekerho

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Herra iso herra, 25 Toukokuu 2014.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.
  1. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63
    Vs: Riistettyjen valtion työläisten vaatimaton venekerho

Aloittaja on tulkinnut asian niin että kyseessä on galleriakeskustelun kuva siitäkin huolimati että "keskustelun avauksen" motiivit ovat ennemminkin yleistä laatua:

Maailmassa tapahtuu paljon muitakin "vääryyksiä" joita tämä herra on korjailemassa "kirjoituksillaan".

2. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Päin vastoin, Jari ei päässyt aina karkuun, kun ne jahtasivat....

3. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Jospa kuitenkin lopetettaisiin ns. henkilöön meneminen, oli sitten kohteena Jari tai kuka tahansa ja keskitytään kuvan arvostelemiseen, ei kuvaajan. Kiitos.

4. paraneva

paraneva Well-Known Member

12 573
    6 546
    113

Kuvasta ei kovinkaan paljon sanottavaa ole kenelläkään, koko tämä ketjuhan kuuluisi ihan eri paikkaan.

5. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Hyvin haarva kuva kuitenkaan innostaa väkeä kuuden sivun keskusteluun.  Sikäli hieno avaus, että näyttää aktivoivan väkeä ihan toisella tavalla kuin joku muu, ehkä visuaaliselta sisällöltään ansiokkaampikin kuva....  :)

6. niffe

niffe Well-Known Member

13 453
    563
    113

Innostaa vai provosoi? Jokainen varmasti tietää, miten saada sen kuusi sivua täyteen. Lauotaan vaan koko ajan sinne banaanilaakson suuntaan, nimettyihin henkilöihin ja poliittisiin näkemyksiin, niin eiköhän kuusi sivua ole kasassa melko nopeasti, oli aloituksen aihe mikä hyvänsä.

7. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Niinkö?  Kokeile joskus....

8. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Maailmassa tapahtuu paljon muitakin "vääryyksiä" joita tämä herra on korjailemassa "kirjoituksillaan"..
    [/quote][/QUOTE]

Tässä tulee esiin muutaman foorumin aktiivin luokattomuus ja ymmärtämättömyys käytäytymis sääntöjen suhteen;-)

Kun yleisellä tasolla moitin tappiota tuottavan valtionyhtiön henkilökunnan joustamattomuutta 70-luvun etuuksiensa ja moninkertaisen palkansa kanssa, liitäen kuva veneestä jonka tunnistetiedot olen sutannut ja kuvannut sen kulmasta mistä sitä ei voi tunnistaa= YLEISELLÄ TASOLLA.

Niin nämä kjäytöshäiriöiset kokevat sopivaksi ylläpidon hyväsyen käydä henkilööni ja tehdä naurerttavia arvioita motiiveistani.

Samoin kun nimimerkki kebax yrittää sivaltaa toistuvasti likihäiriöstä, kun ilmeisesti ei kykene vasta-argementoinitiin??

Olen moittinut kaikkia kohtuutomia palkkoja jotka on saatu aikaan olemalla alalla jossa kyetään lakkoilemalla pysäyttämään kokoman vienti, tai aiheutamaan niin mittavat tapiot työnantajalle että sen on pakko suostua kohttutomiin palkkoihin.

Kun matkustamohenkilökunta tienaa 4000-7000€ kk kaatamalla kahvia (aloittavien lääkärien palkka), niin sen kohtuutomaksi ja olen vastaillut tässä henkilöihin menemättä ihmisten erinäisiin argumetteihin.

Samapa tuo minulle, mutta heiman hävettää edellä mainittujen puolesta.

9. markku55

markku55 Active Member

Kaikki ei halua tulla leimatuksi vain näyttääkseen, että huulenheitolla saa aikaiseksi 6 sivua paskanjauhamista ;)

Edit: Enkä tässä yhteydessä tarkoita edes Sireniä.

10. markku55

markku55 Active Member

Ainakin minulle oleellinen tarkennus.

11. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Samalaista paskanjauhantaa hakeen moni nimetämainitsematonkin, kyselemällä itsestään selvyyksiä kuvistaan.
    Tämä oli enemmän performanssi, missä saatiin monissa muissakinkuvaketjuissa ilmenevää paskan jauhantaa, kyllä tässä on porukka hypännyt kun on pyydetty.

Minun puolestani kokoketju olisi saanut valua bitti taivaaseen jo päivä sitten, mutta se katkeruus on joissain niin syvässä, että he ei vaan voi itselleen mitään.

12. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Ja kaikki eivät pysty ohjailemaan keskustelua sillä tavoin, että se pysyy hengissä.  Siihen(kin) tarvitaan muutakin kuin halu....  :)

13. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Katkera tilityksesi alkoi jo aloitusviestistäsi. Kuten aina.

14. Herra iso herra

7 709
    10
    38

Mikä sulla eniten hiertää, kun koet aina nii n kovaa tarvetta käydä henkilööni, sekö että olen kyvykkäämpi ja lahjakaampi? ;-)
    Miltä tuntuu sen jälkeen kun olen pääsyt lapsellisuutesi totetaan?
    Tuleeko olo että olet sitten olemassa?
    ;-)

15. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

En tiedä mitä tarkoitat totetamisella. Enkä paljon muistakaan jutuistasi. Etkä sinä rassukka ole lahjakas edes ihmisiä sättimään.

16. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Mutta mun iskä on kyllä isompi kun sun iskä..... Nih.

17. RDahl

RDahl Ylläpidon jäsen

7 895
    116
    63

Eiköhän tää ollut sitten tässä.

Keskustelun tilanne:
Keskustelu on suljettu.