Vs: Riina meets Puna-ahti Vähän rauhattoman oloinen. Jotenkin tässä ei kaikki soinnu yhteen. Ehkä se on tuo pitsisatikka joka ainakin mun mielessäni assosioituu vähän eri tyylisiin rouviin. Arkinen toppi, remmisandaalit,... ei jotenkin soi yhteen tuon satikan kanssa, joka vaatisi paremminkin jotain tyylikästä iltapukua. Vähän ristiriitainen kuva tuolta osin.
Vs: Riina meets Puna-ahti Sontikka irrottaa pään kivasti puna-ahdista =) Mä en ole mikään ahtistelu fani.
Vs: Riina meets Puna-ahti Jokin kuvassa tökkii. Pikaisella analyysillä vaatteiden sävyt ovat mielestäni hieman liian yhteneväiset taustan väriin nähden. Tästä luultavasti johtuu se ettei kuva oikein iske. Toinen syy voi olla, että päivänvarjon liittää vahvasti ulkotiloihin tai sitten erilaiseen taustaan. Nämä tällaista ajatusvirtaa. Tekninen toteutus taas on minulle enemmän kuin riittävää.
Vs: Riina meets Puna-ahti Mistä olet hommannut tuon pitsisateenvarjon ? Tarvisin kanssa tosin mustana :
Vs: Riina meets Puna-ahti Värimaailma tökkii liian kirjavaa taustana olisi ollut parempi se perinneahti tällä kertaa, Higg
Vs: Riina meets Puna-ahti Täytyy olla jonkun aleen kansallispuku. Miksi muuten kuvaaja sallisi kuvattavan tulla noin riemunkirjavan vaatetuksen kanssa valoihinsa. Riihen seinästä... (Anteeksi, en puutu kuvauksellisiin ansioihin, studiokuvaus minulle vierasta aluetta)
Vs: Riina meets Puna-ahti Kärsitäänkö runsaudenpulasta,kuvassa on röyhelöä melkoisesti ja kuva-ahti ei tuo vastapainoa juurikaan.Malli on onnistunut tehtävässään .Valot mielestäni kohdillaan(vaikka en juuri studiokuvauksesta ymmärrä) t kimo