Vs: K-18 Tuo valokuvaamon nimi keskellä kuvaa on tosiaan järkyttävä. Sellainen pilaa jokaisen kuvan. (Muutenkin tuo suomalaisen nuorison suosima Etunimi Sukunimi Photography on kummallinen kulttuurinen kammotus ja pitäisi ns. kieltää.) Vakavasti puhuen, kuvassa lienee asiakas studiossa odottamassa passi- tai muotokuvan ottoa, mutta saakin hassun yllätyksen! Työssä pitääkin olla hauskaa!
Vs: K-18 Oon samaa mieltä tuosta tekstistä.. Halusin siihen vaan jonkun ton tyylisen tekstin enkä keksiny muuta. Pitäis ehkä keksiä..
Vs: K-18 Paskat se nimi mitään pilaa. Älä usko kaikkia ihme miehiä. Komee juttu ja hyvä idea. Onko ilmastoinnin valvoja ammuttava kun ei saada sitä viileempää ilmaa. On muuten puhdas IV-huone.
Vs: K-18 Helkutin hieno, ja pidän ideasta. Tässä on sellaista visuaalista ilmettä, josta pidän kovasti, vaikka ei tämä enää valokuvalta näytä, ennemmin maalaukselta. Mutta upeaa jälkeä teet.
Vs: K-18 Tein käsittelyn aika nupit kaakkoon meiningillä hakien ei niin realistista lopputulosta ja sain aika hyvän, tällasiin kuviin sopivan. Syväys onnistu myös tosi hyvin ensimmäisen kerran. Kyllä tämä tästä lähtee vielä. Mukavaa vastapainoa lintujen kuvailulle. Vielä kun sais jonku muunki välillä malliksi..
Vs: K-18 En järkyty, mutta ihmettelen, miten selvästikin osaava ihminen viitsii tuhlata aikaansa tälläiseen, hmm...
Vs: K-18 Minä oikeastaan järkytyin juurikin tuosta higgins'in mainitsemasta syytä, mä en siis ymmärrä syytä tällaisen kuvan tekemiseen, onko tämä mielenkuva kaverilla joka haluaisi tehdä itsarin, niin tai näin, en pidä.
Vs: K-18 En minäkään ymmärrä edes puolia kuvat&galleria kuvista ja ihmettelen joka päivä että miksihän tommonenki on pitäny ottaa..? En haudo itsaria. Sen voi vaikka ottaa sellasena pikkupojan pyssyleikkimielikuvana.. Ja tuo ajantuhlauskommentti nyt oli jo niin typerä että ei rajaa. Miksi ite kuvaat mitä kuvaat? Tai muuten harrastat mitä harrastat? Onko joku sääntö mitä saa kuvata, muokata ja esittää? Ja sinä tietenkin määrittelet sen? Voin paljastaa miksi tuhlasin aikaa tuohon... ihan siksi kun halusin.
Vs: K-18 Mistä sitä ikinä tietää.. Vaikka onhan niitä tollasia huoneita varmasti aika monessa paikkaa.
Vs: K-18 Ok, nähdään tämä kuvakooste sitten puhtaasti keinotekoisena kuvana, eikö silloin pitäisi olla edes helposti järkättävät jutut ok, kuten laukauksen suunta, nyt pistooli roikkuu alaspäin suhteessa osumakohteeseen, ja normaalisti tapahtuu mieluumminkin niin, että rekyyli nostaa pistooliin piippua kuin laskee. Ei muuta.
Vs: K-18 Markku55 kirjoittaa hyvän pointin tuossa viimeistelystä - ehkä ne ovat paremmassa kunnossa seuraavassa kuvassa johon tässä kuvassa on harjoitettu. Mutta mitenkään tuhlausta tämä ei ole. Turhempiakin tuhailuja keksii. Tässä kuvassa ollaan kehitytty tähän asti. Ja kun motivaatio ja itseluottamus on kohdallaan, niin sitä kiinnittää huomiota sitten myös yksityiskohtiin ja kuvan sisäisen maailman eheyteen. Lisäys: Ja parempi tuo malli on kuin vaikka minä olisin