Vs: Päärynöitä taas Aina mä oon samaa mieltä ku Simo, mut oon taas. Mä tykkään sävyistä mut kuva on kyllä turhan tiukka.
Vs: Päärynöitä taas jep,puhutte asiaa,jotenkin jo kuvausvaiheessa hätiköin,piti ottaa väljempi rajaus,harmitti jo kun kaivelin kehityspönikästä negaa.
Vs: Päärynöitä taas Aivan erityisen hienot ja kauniit sävyt! Hyvä syvyys, terävä alue hienosti juuri oikeassa paikassa. Kuvassa on hyvä fiilis. Kerran vielä hieman väljemmällä rajauksella niin on syntynyt täydellinen päärynäkuva.
Vs: Päärynöitä taas Ensikatsomalta tiukka rajaus häiritsi, mutta kun otti mustan kehyksen osaksi kuvaa niin se yhdistää ylemmän ja alimman päärynän.
Vs: Päärynöitä taas Silmiä hivelevät sävyt kuvassa. Iso kamera näkee kohteen jotenkin eri tavalla, hienommin. Oletko scannannut negasta ja millä laitteella??? Tarttee varmasti hommailla tankki ja filkkaa, koska näissä sävyt on omaa luokkaansa. Hiukan tiukasti rajattu, mutta hieno se kuitenkin on.
Vs: Päärynöitä taas Keskinkertaisesti somiteltu perus harjoitus, valaistu alle keskiverron, mistä te puhutte?
Vs: Päärynöitä taas Mistä sinä puhut kun puhut keskiverrosta? katso ja kuuntele: http://oppiminen.yle.fi/artikkeli?id=124