Tuolta ylhäältä voisi hiukan rajata että tuo oikean ylänurkan sininen rajautuisi pois. Ihan kivat tuntosarvet kyllä. Samanlaiset kun sullakin.
Emen rajausehdotuksen kannalla olen myös... mutta pieni skarppius olis poikaa. Nyt häiröö toi pehmeys kohteessa.
Täytyypä näin kuvaan liittyen kommentoida että pikkukultasiivellä(?) aika jännästi kaarella noi siivet. Onko se tuossa kuvassa paikallaan, vai oliko se juuri lähdössä lentoon?
Kun itse en tiennyt mitä kuvassa tapahtuu niin eräällä toisella palstalla minulle kerrottiin että kyseessä on tilaisuus mitä harvoin pääsee näkemään. Perhonen on kuulemma juuri kuoriutunut ja pumppaa siipinesteitä! Sellaisen selvennyksen asiaan sain ;c)
Jaa no juu, eli ei ole ihan tämän viikon kuvia tämä sitten? Kyllähän noita uusia perhosia näkyy keväällä ja loppukesästä paljonkin, jos vaan jaksaa ja osaa etsiä. Ovat muuten upean värisiä "tuoreina" kun siivet märkinä vielä kiiltävät hienosti. EDIT: no näky olevan heinäkuun lopulta kuva, joten ei jää enää kysymysmerkkiä että mitä se on tekemässä, tuon jos olisin heti huomannut katsoa. Ihmettelin vaan kun ajattelin kuvan olevan kovinkin tuore. Tosin kyllä täällä kirkkonummen suunnalla eilenkin puskassa myllerti neitoperhosen toukkia, kolmatta sukupolvea vaan työntäisi, mutta ei ne enää ehdi koteloitua ja syntyä, syksy vie ne pimentoon.