Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

REVO Film

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana nsamppa, 3 Maaliskuu 2024.

1. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Milloin kandee palkkaa ammattilainen ja milloin tehdään itse. Siinä tän viikon agenda.

2. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Tämän kertaisessa Yritetään podcastin jaksossa vieraan powerpoint velho Miko Eklöf.

3. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Tän viikon jaksossa käydään mainosvideon tekeminen läpi. Valaisusta kiinnostuneelle käydään kuvat läpi miten ne on valaistu.

4. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Maailma muuttuu ja niin muuttuu myös videoiden käyttö markkinoinnissa.

5. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Mitä kalustoa ja missä järjestyksessä mä hankkisin podcastin tekemiseen.

6. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Miten tehtiin dokumentti Riika Nickistä? BTS jakso tämän viikon aiheena.

7. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Tällä kertaa jutellaan mitä kaikkea ottaa huomioon, jotta kuvauspäivänä kaikki sujuu kuin tanssi.

8. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Tänään jutellaan mitä kaikkea ottaa huomioon kun tehdään asiakaskokemusvideoita:

9. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
  10. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Noni livet liveilty ja sitten taas BTS jaksoa. Ensimmäinen REVO Shorts tuotanto on tehty:

Pitää se lähteä noihin lyhärihommiin jos haluaa palvella asiakkaita kokonaisvaltaisesti, mut mun on tehtävä se mun tyylillä. Ei kännyhessuilua vaan premiumia.

11. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
  12. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Meidän uudet sivut on nyt auki. Vihdoin ja viimein tän putkan suunta selvisi ja nyt on kaikki munat yhdessä korissa. Nyt jännitetään mihin tämä lento kantaa.

www.revo.film

Käykääpä kurkkaamassa.

13. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Vähän terveisiä tähän väliin. Ei oo ollu helpot ajat.

14. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Tämän kertaisessa jaksossa turistellaan preproductionista. Toki tätä ei tarvii läheskään aina. Mut jos on vähänkään isompi tuotanto, niin ilman tätä ei tuu toimeen. Menee kiville. Ja nää on taas kaikki suoraan mun kantapää yliopiston oppeja. En tiiä miten nää pitäis tehdä, mut tiedän miten mä saan nää toimimaan.

15. nsamppa

nsamppa Active Member

248
    39
    28
    Toistatuhatta haastisvideota tullu paukutettua ja nyt jutellaan miten saadaan haastiksista kaikki irti.