Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Representaatio

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Jukkis71, 10 Lokakuu 2013.

1. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113
    Vs: Representaatio

Ei ollut vitsi. Oli oikeasti vakavaa pohdintaa, ehkä huonosti ilmaistuna. Ja väärällä palstalla.

Kapa

2. SakkeM

SakkeM Well-Known Member

23 208
    3 521
    113

Niin  juu, muotoilin hiukan huonosti, enpä lausumaa vitsinä pitänytkään.

Noissa jutuissa pitää olla varovainen kaikilla palstoilla.  Jos ei oikein tiedä, mitä sanoa, on parempi ettei ota kantaa ollenkaan, kai. En tiedä - välinpitämättömyyskään ei liene oikea linja.

(Olen hiukan  allerginen aiheelle, parikin tutuista malleista kärsi pahasta anoreksiasta, ja toinen kuoli tuossa alkuvuodesta.)

3. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

Älä nyt kapa taas aloita höpöttelyä, ihan kiltisti kyselen.
    Onko palko vielä noin syvällä kärsässä ex termistä?

4. juhaa

juhaa Active Member

8 059
    2
    38

Tämän on kiva muotikuva!

5. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Joo ei. Sillä taudin kuvaan kuuluu, että usein anoreksiasta kärsivä ei koe itseään sairaaksi ja salailee oireitaan.

6. Vs: Representaatio

Juu kyllähän anoreksia on sairaus pahimmasta päästä, ja sairaus ei koske pelkästään sairastavaa vaan koko perhe joutuu elään siinä helvetissä ! Sukulaislikka painaa karvan alle 30 kiloo, munuaiset paskana viruu osastolla ja odottaa koska sydän pettää...

7. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Jep. Oli kamala kattoo, kun oma sukulaislikka ei jaksanut rannalla mennä uimaan... no nyt on onneksi on kaikki hyvin ollut jo monta vuotta.

8. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

En enää höpöttele, vaan olen oikeasti närkästynyt tuosta jatkuvasta vinoilusta, johon valitettavasti myös
    Jukkis71 on lähtenyt osittain mukaan, ruokkien paskanjauhamista. Tuosta "ex termistä" en sano mitään, koska ei ole hajuakaan, mistä on kysymys.

Kapa

9. Herra iso herra

Herra iso herra Active Member

7 709
    10
    38

On se seuraaminen niin selektiivistä että.
    Tarkaleen ennen Jukkiksen paskin kuvaaja kisaa, Jukkis oli useita kuukauksia ignore/hylkäys listallani enkä nähnyt edes hänen kirjoituksiaan kuin lainauksista.
    Jukkiksella oli kyllä sanottavaa (vinoiluun pyrkivään) sekä tällä että eräällä toisella foorumilla kuviini.
    Sitten minä kyllästyin ja aloin kertomaan rehellistä palautetta, eli se olen minä joka on alkanut vastaamaan osin. Jotta pysytään faktoissa:)

10. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

23 779
    749
    113

Hyvä.  Muistaisin että viereinen ruutu tai vähintään samasta sessiosta on ollut kyllä esillä.

11. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Minä en itse kyllä tätä kovin hyvänä pidä, jännä kun ihmiset kokevat kuvat näin eri tavalla.
    Minusta tässä ei ole oikein mitään.
    T Jukka

12. JLN

JLN Active Member

4 099
    0
    36

Samaisesta sessiosta oli kyllä parempiakin tuolloin viime keväällä.