Vs: Representaatio Ei ollut vitsi. Oli oikeasti vakavaa pohdintaa, ehkä huonosti ilmaistuna. Ja väärällä palstalla. Kapa
Vs: Representaatio Niin juu, muotoilin hiukan huonosti, enpä lausumaa vitsinä pitänytkään. Noissa jutuissa pitää olla varovainen kaikilla palstoilla. Jos ei oikein tiedä, mitä sanoa, on parempi ettei ota kantaa ollenkaan, kai. En tiedä - välinpitämättömyyskään ei liene oikea linja. (Olen hiukan allerginen aiheelle, parikin tutuista malleista kärsi pahasta anoreksiasta, ja toinen kuoli tuossa alkuvuodesta.)
Vs: Representaatio Älä nyt kapa taas aloita höpöttelyä, ihan kiltisti kyselen. Onko palko vielä noin syvällä kärsässä ex termistä?
Vs: Representaatio Joo ei. Sillä taudin kuvaan kuuluu, että usein anoreksiasta kärsivä ei koe itseään sairaaksi ja salailee oireitaan.
Vs: Representaatio Juu kyllähän anoreksia on sairaus pahimmasta päästä, ja sairaus ei koske pelkästään sairastavaa vaan koko perhe joutuu elään siinä helvetissä ! Sukulaislikka painaa karvan alle 30 kiloo, munuaiset paskana viruu osastolla ja odottaa koska sydän pettää...
Vs: Representaatio Jep. Oli kamala kattoo, kun oma sukulaislikka ei jaksanut rannalla mennä uimaan... no nyt on onneksi on kaikki hyvin ollut jo monta vuotta.
Vs: Representaatio En enää höpöttele, vaan olen oikeasti närkästynyt tuosta jatkuvasta vinoilusta, johon valitettavasti myös Jukkis71 on lähtenyt osittain mukaan, ruokkien paskanjauhamista. Tuosta "ex termistä" en sano mitään, koska ei ole hajuakaan, mistä on kysymys. Kapa
Vs: Representaatio On se seuraaminen niin selektiivistä että. Tarkaleen ennen Jukkiksen paskin kuvaaja kisaa, Jukkis oli useita kuukauksia ignore/hylkäys listallani enkä nähnyt edes hänen kirjoituksiaan kuin lainauksista. Jukkiksella oli kyllä sanottavaa (vinoiluun pyrkivään) sekä tällä että eräällä toisella foorumilla kuviini. Sitten minä kyllästyin ja aloin kertomaan rehellistä palautetta, eli se olen minä joka on alkanut vastaamaan osin. Jotta pysytään faktoissa
Vs: Representaatio Hyvä. Muistaisin että viereinen ruutu tai vähintään samasta sessiosta on ollut kyllä esillä.
Vs: Representaatio Minä en itse kyllä tätä kovin hyvänä pidä, jännä kun ihmiset kokevat kuvat näin eri tavalla. Minusta tässä ei ole oikein mitään. T Jukka