Vs: Rantahämähäkki Tää on kyllä yllättävän makea! Häkin tummat sävyt ovat hävinneet matkalla, mutta muuten sommittelusta lähtien tarjoaa tarkasteltavaa pidemmäksi ajaksi. Erinomainen otos sinulta!
Vs: Rantahämähäkki Must toi elukka on iha tukos. Siis jos sen painais niin rasteripiste leviäis. Miksei se oo auki vai onks tää jotai taidetta.
Vs: Rantahämähäkki Vlitettavasti nää mun elukat on ihan tukos. Ei saa säädettyä. Enkä osaa. Tässä vielä yks tukkoonen samasta aiheesta. Tää on croppi isommasta kuvasta.
Vs: Rantahämähäkki Avasin tuon jälkimmäisen lightroomissa, ja kahden aukon ylivalotus löytää kyllä hämikseen sävyjä
Vs: Rantahämähäkki Hienoja kuvia, Eikö a200 oo pistemittausta? Itse käytän aina tällaisissa sitä. T Jukka
Vs: Rantahämähäkki Enpä hokannut mitään pistemittauksia laittaa. Kohde oli niin tuhannen vaikeassa paikassa joten poikani ojan toiselta puolelta sanoi minne pitää kameraa kääntää ja minä räpsin, kun yritin hämiksen silmiä saada kuvaan. Persettä se mulle vaan näytti. Tää kuva on eka kuvani siitä hämiksestä. Sitten seuraavissa 33:ssa kuvassa oli nämä kaksi edellistä kuvaa. Olis pitänny olla sillan rakennus välineet mukana että olisin tehnyt ojan yli sillan josta ois ollu kiva tiirailla hämistä. Ja kätevänä sähkömiehenä oisin laittanut lattia lämmityksenkin siihen siltaan, jos olis ollu vehkeet mukana.
Vs: Rantahämähäkki Viimeinen on oikein mukava! Siinäpä jollekkin tarvikevalmistajalle mietittävää : kevyt, akkulämmitteinen, kokoontaitettava ja reppuun mahtuva kuvaus-silta.
Vs: Rantahämähäkki Iltahämyhämis sinisellä taustalla on tän satsin ehoton ykkönen. On vähän salaperäisyyttäki mukana.
Vs: Rantahämähäkki Sähän olet alan miehiä, eikö mielestäsi graafikkokuvaaja ole melkein hankalampi homma kuin kuvaava toimittaja? Omaksi ilokseen kuvaavien ei onneksi tarvitse rajoittaa itseään painoteknisillä seikoilla, vaan mustat voi vedellä just sellaisiksi kuin huvittaa. Tähänkin tuo tummuus sopii hienosti. Ikävän näköistä olis katsella johonkin sanomalehtiprofiiliin tehtyjä kuvia täällä kevennyksineen päivineen. EDIT. sanat väärinpäin...