Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Kuvausreissu veneellä Helsingin edustalle 1.6.

Keskustelu osiossa 'Kuvaustapahtumat & valokuvanäyttelyt' , aloittajana Mikko Paartola, 30 Toukokuu 2006.

Olen järjestellyt Vastavalo.fi:n yhteydessä kuvausreissua ja tapaamista. Mulla on kalastajavene, fiskari jolla toteutettiin myös ensimmäinen reissu toissavuonna.

Kuvia ensimmäiseltä reissulta: http://www.vastavalo.fi/00kuvat/kuvausreissu2004

Tarkoituksena on lähteä torstaina 1.6. pyörähtämään merellä ja maissakin jos siltä tuntuu. Mukaan mahtuu lisäkseni kahdeksan kuvaajaa.

Lähtö siis 1.6. klo 17 Pohjoisrannasta, Tervasaaren kannakselta Helsingissä. Paluu iltasella. Eikä maksa mitään ja kahvitarjoilu!

Ilmottautuminen sähköpostilla: vastavalo#vastavalo.fi (# tilalle @)

Aikataulujen ja muiden syiden takia 4-5 paikkaa veneessä vielä jäljellä. Mukaan vois siis tulla ikään, säätyyn ja kameraan katsomatta!

Canonisteille vielä: mahdollisuus testailla objektiivejani sekä 1dmk2 runkoakin, minä kun joudun ajelemaan. Seuraavat kakkulat olis siis mukana:

17-40 /4L
    24 /1.4L
    24-105 /4L IS
    85 /1.2L
    70-200 /2.8L IS
    100-400 /4.5-5.6L IS

1. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Ihastuttavan avoin tarjous, vieläkö mahtuu yksi kuvaaja ja yksi pieni 6v. tyttö mukaan? Omat liivit voidaan ottaa!

Nieppikin on näemmä ollut viimeksi mukana :)

2. Ok. Laitan listalle! Lelujakin ja lastenlukemista on veneessä, kun mulla on 5-vuotias poika ja 1-vuotias tyttö.. Aika kurjaa keliä luvassa, mutta onneks on kajuutta.

Unohtuikin mainita että liivejä riittää kaikille, myös lapsille.

Nieppi on tulossa mukaan tälläkin kertaa!

3. Vielä mahtus kaksi mukaan, säästäkin näyttäs tulevan ihan ok!

4. No hö... olisin ollut kiinnostunut, mutta tietenkin luin tämä liian myöhään.

Millainen oli reissu?

5. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Oli kyllä, vielä kun ehtisi käsitellä omat raakadatat kuviksi asti :)

Hyviä kuvia Niepillä vastavalossa :)

Lisäilen tähän ketjuun vaikka omani, kun saan aikaiseksi..