Vs: latotaidetta Nimi on hyvin olennainen osa kuvaa, muuten ei tietäisi ladoksi. Taiteesta en oikein osaa antaa kommentteja kun olen seniili. Ei kun mikäs se sivystyssana nyt olikaan. Selibaatti....ei.....sebultantti...se se olikin.
Vs: latotaidetta Ei pirä paikkaansa. Olen paljon kuvannut sisältäkin päin ja täälläkin on nähtyä. Erästä ylioppilastakin kuvasin sisältä...ai niin....siitä ei saa puhua. Tsori.
Vs: latotaidetta En tiedä, onko kyseessä lato, minun silmiini se kyllä näyttää sellaiselta ja kuvaajan vahva visuaalinen näkemys on on ollut kuvaa synnyttämässä. Otsikko antaa ymmärtää, että kyseessä on latotaidetta. Tuo käsite on minulle vieras, toritaide tutunpi. Taideseniileille voin sanoa, että toritaiteessa ei ole kysymys torien kuvaamisesta. kapa
Vs: latotaidetta Käsitteiden vieraus antaa aina oppimisen mahdollisuuden! Taidemuotojen taide-loppuisissa nimitermeissä alkuosa viittaa usein taiteen mediaan tai työtapaan (valokuva-t, maalaus-t, kuvanveisto-t), ja vain harvoin myyntipaikkaan, samoin kuin taiteen sisältöönkään. Samalla periaatteella voidaan arvella, että kenties tässä ei ole valokuvataidekuva, jonka kohteena on lato, vaan valokuvataidekuva, jonka kohteena on latotaide-installaatio.
Vs: latotaidetta Olipa hieno kuva! Vallan mahdottoman hieno rajaus ja kokonaisuus, ilahduttavan vahva kuva.