Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

latotaidetta

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana henrikv, 14 Kesäkuu 2011.

. . .

1. aaki

aaki Active Member

3 685
    2
    38
    Vs: latotaidetta

Taideteos , myös kuvana sellainen.

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Nimi on hyvin olennainen osa kuvaa, muuten ei tietäisi ladoksi. Taiteesta en oikein osaa antaa kommentteja kun olen seniili. Ei kun mikäs se sivystyssana nyt olikaan. Selibaatti....ei.....sebultantti...se se olikin.

3. Jukkis71

Jukkis71 Active Member

Mielenkiintoinen kuvakulma latoon, yleensä noita kuvataan vain ulkoa päin.
    TJukka

4. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Ei pirä paikkaansa. Olen paljon kuvannut sisältäkin päin ja täälläkin on nähtyä. Erästä ylioppilastakin kuvasin sisältä...ai niin....siitä ei saa puhua. Tsori.

5. Kasimir

Kasimir Well-Known Member

9 684
    547
    113

En tiedä, onko kyseessä lato, minun silmiini se kyllä näyttää sellaiselta ja kuvaajan vahva visuaalinen näkemys on on ollut kuvaa synnyttämässä. Otsikko antaa ymmärtää, että kyseessä on latotaidetta. Tuo käsite on minulle vieras, toritaide tutunpi. Taideseniileille voin sanoa, että toritaiteessa ei ole kysymys torien kuvaamisesta.

kapa

6. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Katsoin kuvaa taas ja sanon että, jurassic park lato.

7. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Käsitteiden vieraus antaa aina oppimisen mahdollisuuden!

Taidemuotojen taide-loppuisissa nimitermeissä alkuosa viittaa usein taiteen mediaan tai työtapaan (valokuva-t, maalaus-t, kuvanveisto-t), ja vain harvoin myyntipaikkaan, samoin kuin taiteen sisältöönkään. Samalla periaatteella voidaan arvella, että kenties tässä ei ole valokuvataidekuva, jonka kohteena on lato, vaan valokuvataidekuva, jonka kohteena on latotaide-installaatio.

8. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63

Olipa hieno kuva! Vallan mahdottoman hieno rajaus ja kokonaisuus, ilahduttavan vahva kuva.