Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Hyvää Juhannusta 2012

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana Miia, 21 Kesäkuu 2012.

Ajattelin toivotella kaikille laukkulaisille hyvät jussit.
    Mitenkä aiotte juhlia Jussia? Mulla 2vaihtoehtoa:joko faijan kans mökille tai sit olen kotona ja syön ja ryyppään. :)

1. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38
    Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Mä syön ja nautin ja riehun... ja oon siis töissä. Ehkä nyt en riehu kuitenkaan.

2. Juke.K

Juke.K Well-Known Member

14 683
    233
    63

Juhannustoivotuksia täältäkin.

3. kebax

kebax Well-Known Member

11 240
    211
    63

Viimeksi muokattu: 14 Maaliskuu 2019
  4. Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Juuri näin, suihkuun ja sit makkaraa uuniin ja koffia naamioon. :)

5. sahe69

sahe69 Well-Known Member

10 276
    47
    48

Hyvää jussia kaikille!

6. jhalmu

jhalmu Active Member

8 551
    3
    38

Pitsaa syöty ja pihvit on jälkilämmöissä. Jospa sitä vielä uloskin, ennen kuin huomisille töille pitää mennä nukkuun.

7. Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Määkin vetäny makkaraa ja kaljaa,mut oon kahden vaiheilla et kasaanko studion uudestaan tänään pystyyn vai lähdenkö baariin muutamalle.

8. Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Jos täällä on jokin muukin Turkulainen paikalla niin lähtisitkö kanssani tohon Suikkilan o bass baariin parille? Tarjoan kaljat. <EMAIL email="miia.madeleine@gmail.com"]miia.madeleine@gmail.com</EMAIL>

9. Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Vitutuksen merkeissä menee kun ei sitten kouluun päässytkään. Kai sitä pitää parilla huuhtoa tämäkin kurkusta ales, samalla vetäsyllä kun näköjään taas yksi vuosi, pönttöön.

10. Jaakko

Jaakko Active Member

1 176
    12
    38

Kyllä ne juhlimiset jää väliin, kun saa olla joka päivä töissä. No, toisaalta ihan kivasti näkyy nämä pyhäpäivät tilinauhassa sitten joskus.

11. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Nastaa Juhannusta - näin jälestäpäin !
    Oli raikas ja raitis merellinen juhla.
    Parempaa ei voisi juuri kuvitella.

12. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Loistava juhannus -tilinauha hymyilee. Ja oikeana juhannuksena (21.6. ) pääsi  sen verran vesille että nokipannukahvit ja nuotiomakkara tuli koetuksi. Rahaaaa...:)

13. Johannes

Johannes Well-Known Member

2 346
    302
    83

Toivottavasti et pety, mutta oikea juhannus on 24.6. Sekä eteläisessä että pohjoisessa naapurimaassamme juhannusta vietetään edelleenkin oikealla paikallaan.

14. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Maailman vanhimmat juhlapäivätkään eivät ole pyhiä pikkusieluisille poliitikoille ja byrokraateille (*elvetin rentut!) !

Auringon kääntymisen juhla on germaaneille (ja lukuisille muillekin kansoille) pyhä asia - sitä ei saisi sorkkia joidenkin työaikakalenterien tai viikonpäivien eikä muidenkaan vuoksi keinotekoisesti muka muuksi päiväksi.

Onneksi ihmiset tietävät juhlineensa vääränä päivänä Pyhää Juhlaa ...
    Edit : Tai välittävätköhän useimmat edes ? Kunhan saavat vain syyn vetää halpaa keppanaa päänsä täyteen - taas ...

15. Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Est puhuu asiaa. Mun on pakko tunnustaa et en oikeen usko kunnolla mihkään uskontoon mut kunnioitan toki monia uskontoja paitsi en jehovia enkä Lestadiolaisia.

16. Est

Est Well-Known Member

17 936
    2 072
    113

Minä en nyt tarkoittanut "Johannes Kastajan synttäriä", vaan sitä alkuperäistä vuoden pisimmän päivän juhlaa.
    Kesäpäivänseisausta, joka on merkittävä vuotuinen käännekohta ja suuri juhla kristinuskoa ja juutalaisuutta paljon vanhemmille uskonnoille.
    Nythän se osui aika lähelle.

Pyhiä asioita ei saa rienata !

Meiltä on hävitetty jo monta uskontoa ja korvattu väkisin turhanpäiväisellä materiaalisella roskalla.
    Edit : Mutta kai se on sama milloin hukutaan kännissä johonkin niistä miljoonasta pikku lammesta ?

17. Vs: Hyvää Juhannusta 2012

Totta.

18. Vinski

Vinski Well-Known Member

4 329
    403
    83

Näinä aikoina ei sovi unohtaa myöskään ystäviämme pallon toisella puoliskolla. Alkaa päivä taas jatkumaan pisimmän yön perästä.

19. Pii

Pii

4 011
    0
    0

Sehän riippuu kumpaa pitää oikeana - kristillisenä juhlana 24.6. on oikea ja keskikesän juhlana 21.6 - 22.6. Yhtä kaikki - molemmat töissä. Sankt hansia olen kyllä vietänyt aikoinani myös ....