Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Keskustelu osiossa 'Filmikuvaus' , aloittajana J.W.The NowHere Man, 5 Maaliskuu 2009.

Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Toi "mentiin naimisiin entisen tyttöystävän kanssa" on hyvä!!  Yhdellä Vossikkakuskilla on pahvinen "Just married" jäynä pienellä printillä:
    Jo vuosia naineet, nyt sitten naimisiin. (!!!)

1. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Voihan se Che Guevara  korjailla omia tekstejään, kun sillä on koodit muidenkin tekstien virittelemiseenkin...

2. simos

simos Ylläpidon jäsen

8 444
    442
    83

???

...ei vainiskaan. Aika läppää nää sun tekstit on ;D. Mut iso osa porukka kyl laahaa perässä ymmärtämättä missä mennään, ja itseni luen siihen joukkoon.

Niin... oma säikees kyl. mut huomautukseni olikin sanottu sulle _yleisesti_. Joten koeta olla skarpimpi... ja laita aiheesta yksi säie omaan, oikeaan osioon, ja koeta olla sotkematta muita säikeitä asiaan kuulumattomilla jutuilla. Tää nyt tässä sanottu, ku ei jaksais joka säikeeseen sitä samaa sanoo.

Jatka vaan omaa missiotasi... ei siin mitään, mut ajatuksella, muut ihmiset huomioiden.

3. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Tossa pidin ihan paussiakin, nyt alkaa olla palikat aikalailla kasassa: voin laittaa ihan meriselityksenkin, kun oot noin sympaattisella päällä:
    -Tulin Kameralaukkuun ihan sillä mielellä että ilmaista mainosta saisin tolle mun pikku matskusponssille eli 123Prolabille, valitsin pseudon
    "JukkaPro" joka oli aivan vikatikki: Oli aika moinen määrä "Status Quo" omatoimisia Guruja, jotka asetti tavoitteeksi ton Pro pellen alasampumisen. No vaihdoin tähän Piilolasiin, mutta on tääkin vähän huono, kun ei mitenkään tällaisena ekstroverttina pysy piilossa.

- toi message, toi puhdistautumisriitti, oli aika tehokas: paitsi auttoi nollaamaan mun frustraatiot valokuvauksen "pakolaisena", toi kyllä esiin myös vastaanottajien kyvyt sulattaa monitasoista revittelyä ja jäynää.

- Tuli myös sormiharjoittelua taidoilla, mikä oli syntynyt Audin penkillä, eli pystyi johdatteleen ja analysoimaan tyyppejä aika pitkälle niiden omien koodistojensa perusteella.

-Se varsinainen projekti: Mun Retrospektiivi "Lush Life" alkaa olla siinä vaiheessa etä nyt haetaan galleriaa ja niitä jotka haluaa ostaa omia potrettejaan etukäteen ja siten kartuttaa kassalipasta. eli kun näyttely avautuu, tulee seinällä olemaan jo jonkunverran punaisia täpliä sen merkiksi että teos on jo varattu.

-Se varsinainen sponssi, eli taiteilijaeläke, on aika hyvin pulkassa. hyvät on suosittelijat ja hyvin on syntymässä se tukea antava retrospektiivi eli näyttely jossa on kahdeksan osaa:

# 1    katu skottavuus: eli sponssit, ennakko kohu, ennakko jutut lehdissä( on hoidettu)

# 2    varhaiset vuodet eli ekat kuvat: Aihepiirit: kameralehden , Pohjola norden järjestön ym valokuvakilpailujen voitot
            valokuvauksen vuosikirjoissa 60 luvun lopussa olleet kuvat, ekat lehtikuvat. ekat levynkannet, iso lapista tehty MV reppis
            Työnimenä "lapinmaa" ei ihan saanion tasoa, mutta melkein. Oma kokonaisuutensa, ei ennen julkaistu, mutta saattaa tulla myös
            Kirjana. Sitten viikkosanomissa julkaistu sensaatiomainen Armeja reppis, joka löytyi sanomen arkistosta.( Armeja itse tuhosi 
            todennäköisesti negat.( vastaava luti sai kenkää intistä)

# 3    Tietoinen mediavaihe: eli vuodet 1970- 2001  mun "Bread & butter" karriääri. keskitytään muutamalle asiakkaalle ja taholle tehtyihin duuneihin ja potretteihin olennaisista henkilöistä. otto Donner, VuokkoNurmesniemi, Armi ratia,JukkaRintala, kalevalakorun itimi, teknisen korkeakuolun tiimi (TKK Otaniemen vuosikertomukset)Nokialaise,  muotialan lehdet: Focus Finland, Gloria,Ulkkarilehdet: Lófficiel ja Harpers Bazaar France, meidän oma hopeapeili, jossa olin sekä Aadee että valokuvaaja, kaikki mainostoiomisto ja lehtiduunit skippaan täysin.
    Samaan satsiin tulee kaikki kuvataiteilijat, muusikot , kirjailijat ym joiden potretteja olen ottanut ihan frendi ja "oravan nahka pohjalta"
    Mutama duuni ulkomailta esim portugalista ja Viron uusista "suomalais siirtolaisista"

#4  Bitches & babes, näytely joka on ollut jo aikaisemmin mutta nyt uusia kuvia, ja aika härskejälin, mitä on täälläkin ollut  näytillä.
    eli tää tulee pitään huolen jukkiskohinasta, kulttuuriministeri tanja karpela ja seurakuntamummo Anne pohtamo sekä tuo all around bitch janina frostell aika kuorittuna.

# 5  Grainy days MV kuvia  eli "taidekuvia Vitutuksen syvistä syövereistä"  kokonaisuus joka voisi olla myös kirjana

# 6 uusin "Numerical/Nothing personal osasto " eli homage sinne-hommage tänne. valokuvauksen rappia- eli vapaata tajunnanvirtaa
    pinhole, crossaus, kuvamukellus, skanneri pohjalta, sinne nyös noi dildo ja pilluperhonen aiheet

eli tässä oli valokuvaus- aika kattava kokonaisuus. sitten syy miksi 300 neliön näyttelytola saattaa käydä pieneksi on seikka että tulee mun kaikki persoonallisuuden puolet eli Musiikki ja skabarit nyös: Vitriinit jossá J vatasen  eri roolihahmot: valokuvaaja, muusikko, limokuski, hobbykauppias. Luontodiggari, Shamaani oppilas Golffari, Perho ja virveli kalastaja, ja niin edelleen ja niin edelleen

#7 on tuo vitriinit

#8 on Bändi: 2 saxia, basisti,pianisti, 2 saksofonia,  laulaja ja vierailevat tähdet..

On siinä ollut välillä mennä usko , mutta aina  ollaan korjattu kurssia taas edistytty ihan pikkuriikkisen.

4. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Eli lush life on erään Jazkappaleen sanat jonka alku menee näin:
    "I used to visit all those very Gay places, those come what may places, where One relaxes on the wheel of life, toget the feel of life and Jazz and coctails"

jazz kappaleen siksi että tulen siirtymään näytelyn jälkeen takaisin MUSIIKKIIN , soittajana, tuottajana ja säveltäjänä. valokuvausta käytän vain käyntikorttina ja oven avaajana. Se on nykyään paska ammatti mutta hyvä avaamaan ovia. Musiikki ja varsinkin jazz euroopassa on KOVA JUTTU jossa haluan olla mukana. Skabarit saa nyt jäädä, kun arkipäivä ei vituta enää. Prolabiakin alkaa hoitaa mun pojat, kun ovat saaneet kaupallista koulutusta siihen. faija on sen potkinut liikkeelle, ei ollut ihan ajatus tehdä siitä sellaista miksi vain muuttui. Erään kuuluisimmista eoroopalaisista tuotemerkeistä sovellettuna nykyaikaan, suomalaisin tekstein... Eiku Moro!!

5. mvuori

mvuori Well-Known Member

10 669
    132
    63

Tästä ei ole kenelläkään ollut mitään epätietoisuutta. Listauksessasi et eritellyt gurufantasioitasi / harhojasi ja postauksiesi psykoterapeuttista merkitystä, mutta nekin ovat onneksi valistuneille lukijoille päivänselviä.

6. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Mitenkäs tuollaisen omistusoikeuden saa?

Tajunnanvaihtovirtatekniikkasi hipoo ymmärrettävyydessään James Joycea.

7. AnselA

AnselA Active Member

8 534
    4
    36

Soitappa Lush Life ja laita MP3-filuna saitillesi, saadaan kaikki nauttia.

Mulla lienee hyllyssä ainakin Lou Donalssonin tulkinta, olisi mielenkiintoista verrata.

8. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Sen työkalun eli "katharsiksen" selitin ihan selkokielellä ja googlesta tulkittuna, vain työkalu sekin, kuten pillu ja dildofantasiat, psykodraamat, hahmoterapiat jne. meriselitys oli vain FAKTAA,(ihme kyllä sitäkin löytyy tarvitaessa)
    Lush lifen olen viiskulman emulta pyytänyt noin 20 eri versiona, eli kun paikalla ei ole matineabändi, niin nauhalta tulee biisin eri versioita , tai siis DVD:ltä, ympättynä Mun houreista jorinaa guruista eli juuri sitä mitä printtasin laukusta talteen... kaikella on ollut funktio, häpeämättömästi toisia hyväksi käyttäen. sitähän "taide" on Timantista paskaa ja Alkemia: paskaksta kultaa ja timantteja
    "Kumman joukossa seisot"...

9. lautturi_

lautturi_ Member

962
    1
    18

ootk kyllä söpö ukkeli :) <3

10. J.Vuokko

J.Vuokko Well-Known Member

8 192
    63
    48

Miksi pyydät "omassa säikeessäsi" heti aluksi muiden mietteitä siitä mitä he kokevat kun painavat nappia ja kuitenkin selvästi tarkoituksesi ei ole edes keskustella asiasta?

Kirjoittaisit edes otsikoksi "mun oma säie, älkää lukeko" etkä jotakin sellaista jota toiset ehkä erehtyvät luulemaan järkeväksikin keskusteluksi.

11. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Mun oma säie, älkää lukeko (meniks oikein...)

12. oraakkeli

oraakkeli Member

93
    0
    6

Emmätajuu. Jotain tällästä se vois olla, jossain todellisuudessa. Tai siis eikös kaikilla ole oma todellisuutensa, josta ovat tietoisia tai sitten eivät.
    Miksi vallankumouksellisuus loppuu kun Itse pääsee valtaan? Monotooninen rytmi kukistaa totutun vartijan ja matka voi alkaa.

13. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Huhtikuu 04... vaikka sanoin että Huhtikuu 14,on tää oraakkeli kyllä lahjakkain "opetuslapsi"  tähän mennessä. Ansaitsee erikoiskäsittelyn...

14. oraakkeli

oraakkeli Member

93
    0
    6

Jos näet Buddhan kävelevän kadulla, juokse karkuun.

15. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

mulla on Buddha auton kojetaululla: Kun koppalakki pysäyttää ja kysyy minne kiire: sanon, kysy buddhalta. Sit se kaivaa puhalluspillin ja tyrkkää framille. kun näyttää nollaa, on se jo unohtanut miksi pysäytti, tai tajuaa että siitä tulee vain suurempi riesa, kun ottaa tolkkua tuosta jutusta.

16. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

Tänks kun panit messagea, on se vaan metka juttu toi alitajuisen magneettinen vetovoima, ei sitä voi väärentää...

17. Vs: READ ONLY MEMORY-onko käsitystä ?

.