Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Raveissa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana Mamiya, 31 Toukokuu 2026 klo 08:21.

  1. Mamiya

    Mamiya Well-Known Member

    615
    1 238
    93
    Joka kesäinen ravikuvaus käyntiin.

    Ravi1.jpg Ravi2.jpg Ravi3.jpg Ravi4.jpg Ravi5.jpg
     
    Juha Koli ja vctr tykkäävät tästä.
  2. Est

    Est Well-Known Member

    19 243
    2 468
    113
    Pari rullaa, itellä myös, tollasia kun kerran kamera meni rikku (fudismatsia kuvatessa).
    Sen jälkeen, tahallaan, toistin välillä joskus- efektin...
    Oli NIIIIN jännää.
     
  3. SakkeM

    SakkeM Well-Known Member

    24 169
    4 118
    113
    Piti oikein katsoa, millä tekniikalla kuvat on toteutettu. Pitkällä ajalla aikaansaatuun liikkeen vaikutelmaan nähden värikylläisyys on aika hyvä, mutta se ei liene modernien kuvankäsittelyohjelmien ansiota :)
    - Lajissaan ihan mallikelpoista jälkeä. Kivaakin, jos aiaheesta tykkää.
     
  4. Est

    Est Well-Known Member

    19 243
    2 468
    113
    Diggaatsä, niinku, "aiaheesta"?
    Neropatti...
     
  5. vctr

    vctr Member

    64
    24
    8
    Otsikkoa klikatessani mietin kummista raveista on kysymys. Kävi ilmi että hevosraveista, mutta näyttää siltä miten niissä toisissa raveissa asiat nähdään