Pari rullaa, itellä myös, tollasia kun kerran kamera meni rikku (fudismatsia kuvatessa). Sen jälkeen, tahallaan, toistin välillä joskus- efektin... Oli NIIIIN jännää.
Piti oikein katsoa, millä tekniikalla kuvat on toteutettu. Pitkällä ajalla aikaansaatuun liikkeen vaikutelmaan nähden värikylläisyys on aika hyvä, mutta se ei liene modernien kuvankäsittelyohjelmien ansiota - Lajissaan ihan mallikelpoista jälkeä. Kivaakin, jos aiaheesta tykkää.
Otsikkoa klikatessani mietin kummista raveista on kysymys. Kävi ilmi että hevosraveista, mutta näyttää siltä miten niissä toisissa raveissa asiat nähdään