Perinteitä pikkuruisessa, englantilaisessa hotellissa muutama sata metriä Terminin rautatieasemalta Colosseumille päin. D80 ja "suttu"zoomi 18-70 mm. Jalusta kotona, joten lähin pöydän reuna sai luvan toimittaa jalusta virkaa...
Vs: Pieni hotelli Roomassa Suttuzoomihan on piirtänyt tarvittavan terävästi,hieno kuvahan siitä syntyi.
Vs: Pieni hotelli Roomassa Taitaa olla tuttu "suttuzoomi" Se sama (jos on sama) lakkas toimimasta ikävästi kun olin monen tuhannen kilometrin päässä kotoa ja erityisesti mennyt kuvaamaan erääseen tiettyyn vaikeapääsyiseen rantaan Atlannin pärskeitä. Tyyppivika, joka raportoitu useilla foorumeilla: Jumittaa n.24mm ja 35mm välille. Kamera (vissiin tuo sama, millä toikin kuva otettu) sen sijaan rouskuttaa uskollisesti yhä (jo n. 40k) ! On noi vehkeet ainakin maailmaa jo nähneet ! - Eero Ps. Ja kuvahan on aivan jep.
Vs: Pieni hotelli Roomassa Juu, on sama. "Suttuzoomiksi" kutsun ihan piruuttaankin, sillä harvoin olen ottanut yhtä terävää ja sävykästä kuvaa digilaajakulmalla kuin sillä otettu Suuttuzuumi-nimellä lähetetty kuva on.
Vs: Pieni hotelli Roomassa Toi "meidän suttumme" oli kyllä aika kilttikin, kun jumittui polttoväleille, joista eniten kroppikoossa pídän - ja joita lähes yksinomaan käytinkin (jo ennen jumittumista). Saishan sen korjattuakin, mut' ei ole ollut suurta tarvetta, mainitusta syystä. - Eero
Vs: Pieni hotelli Roomassa Ja minä perhana menin ja myin tuollaisen Oikeasti hyvä tuo 18-70... Missä tuhka, Higg