Tais olla joku Rolleifilmi ja rodinal kehitteenä. Kamerana vielä Leica, Kohteena tavara-aseman jämät, niin raunioinen kuvahan siitä tuli .
Itelläkin monissa, vanhemmissa kuvissa, samaa... Niin "terävöitetty" (ne) että päätä särkee, kun tarkastelee. Oli outo mieltymys? Varsinkin joissain skannatuissa filkkakuvissa. Terävät rakeet kävivät, väkivaltaisina, katsojan kimppuun. Haavoittivat...
Oli kuvanottohetkellä M6. Olen myöhemmin myynyt sen. Jos jotain pitää vaihdella, niin kamerat toimii siinä hyvin. Harvoin niihin mitään tunnesiteitä syntyy. No, ehkä minulla Minolta XD 11 on sellainen, hiukan.
Nyt en löytänyt alkuperäistä filmiä. Pärekorissa se muiden filmien ja diojen kaverina on . Tämä kuva oli jäänyt jostain syystä pyörimään koneelle . Olen näköjään käsitellyt kuvaa jollain DxO ohjelmalla. Sekin on hävinnyt koneen vaihdon myötä. En siis osaa vastata kysymykseesi, sorry. Tämän kuvan tarkoitus oli toimia jatkona sille Musiikkitalo- ja Töölön tavara-asemakeskustelulle. Ymmärsin kyllä kuvan puutteet.