Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

rauhoittavaa

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana jaffa, 3 Heinäkuu 2006.

1. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    oli pakko käydä vähän kuvailemassa alko niin saakelisti vituttamaan ajokortin kirjjallisten hylätty tulos ja vain 2 virhettä liikaa kuvissa, noh kyllähän tämä vain helpotti mutta toivottavasti en nyt kärsitytä teitä katsojat tällä kuvalla sävyt laitoin tuommosiksi äkki pikasiksi. kertokaahan muutkin komnmentit tästä kuvasta kiitoksia.

2. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Masentavaa, ettei mennyt kirjalliset niin kuin piti, olen hengessä mukana suremassa :(

Terälehdet meni puhki kuvassakin, sen verran, ettei tästäkään pääsisi läpi jos koe olisi... Sorry vaan!
    Kuvan tasapaino ja sommittelu sen sijaan on rauhallinen ja kaunis, myös kuvan valo on kaunista, voi vaan toivoa, että kuvauksesta on olemassa ne pari muutakin ruutua, joissa on haarukoitu valotusta ja terälehtiin löytyy sävyt.... Se kannattaa valkoisille kukille tehdä kyllä ihan rutiinina, niin usein ne pieleen menee ;)

3. e-0r

e-0r

936
    0
    0
    Ei mua haittaa et on puhki.

4. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Ei muakaan :)

Mutta kuva paranisi oleellisesti, jos ei olisi ...

5. jaffa

jaffa

778
    0
    0
    heih jokuhan katsooki näitä minun kuvia ompas kiva kiitos, no onhas elämässä pakko oppia takaiskuihin.
    niin joo pitäneen koittaa pykiä tuota kuvaa vielä kunhan inspiraatio iskee..........