Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

viski

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana herkko, 23 Lokakuu 2005.

Täytyi kuvata tämäkin pottu pois kuleksimasta ennen kuin se on taas tyhjänä.

Isompi versio

1. Aihe oivallinen,mutta kuvan värimaailma tökkii.
    Terävyyttä ja valoa lisää.
    Kuvan punertava sävy häiritsee.

2. nokku

nokku Active Member

2 456
    0
    36
    Tämä nyt ei ole itsetarkoitus, mutta olen täysin eri mieltä :)

3. sarmis

sarmis

39
    0
    0
    Hieno. Enkä kyllä keksi siihen mitään parannettavaakaan näin äkkiseltään. Korkkia hieman mietin olisko voinu olla jossain muualla, mutta enpä siitäkään tiedä. Tosi hyvä näin.

4. oikee vaa tosi kiva :)

5. Lisää terävyyttä? Okei, diffraktio f16:lla ja osittain kameraa kohti tuleva valo syö detaljia, mutta 100% croppi:

..mikä sitten on terävää, eihän tää tietenkään kelpaisi Playboyn kokoaukeaman mainokseen. Palkkikameraa ja rumpuskanneria täytyisi vissin ruveta kattelemaan;)

6. msb

msb

147
    0
    0
    100% Croppi ja nettikoon kuva vaan sattuu olemaan hiukka eri asia, minä ainakin sain lisättyä photarissa tohon reilusti terävyyttä. Myös kontrastia lisäsin ja heti näytti paljon paremmalta. Voin sen tähän lisätä jos lupa tulee.

7. Olen pidellyt nuo linkitetyt kuvat 150KB:ssa kuten tänne uploudaavillakin on. Tietysti kuvan laatu paranee jos pakkaa vähemmän ja terävöittää enemmän.. Mulle sopisi että laitat aiheen tiimoilta oman luomistyösi tuloksen tänne uuteen threadiin, mielummin kuin photoshopatun version mun ottamasta kuvasta?

8. Kumma juttu minunkin koneelta löytyy terävämpi ja valoisampi versio kuvasta:)

9. Lasi katoaa taustaan ikävästi ja kyllähän tuo pullonsuu aika pumpuliselta näyttää. Jotenki tulee enempi hajuvesi mieleen ku viski

10. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Lasin yläosa katoaa hiukan taustaan, pullon yläosa hiukan myös pehmeältä näyttää tai sellainen efekti tulee. Tuo korkki hiukan voisi olla eri paikassa, nyt se on minusta kummallisessa paikassa ja oudossa asennossa. Muuten väri ja kivan erilainen tausta asetelmalle että se eroaa mukavasti katsottavaksi kuvaksi. Ehkä kuvan ympäristö kertoo viski asiantuntijoille jotain mauasta tai vastaavaa tai luo oikean mielikuvan? Olisi mukava nähdä joku merirosvo tyylinen juttu rommista vaikka.

11. ar

ar

432
    0
    0
    Hiano kuva. Tykkään väreistä ja tunnelmasta. Ei siinä juurikaan ole moittimista. Ehkä pullon suu vois olla tarkempi.