Tutun näköinen veikko. Oli vielä ennen Kameratoria kun tapasin. Kamerakauppojen merkeissä tietenkin. Wide olmiselvästi. GIL GHITELMAN CAMERA - News and Views - Mutta myös Leica. Jokin R. Ehkä kuitenkin sovitettuna.
Juho oli täälläkin aikoinaan aktiivinen, siis ennen Kameratoria. Hienon filmikameraimperiumin Juho&Co ovat onnistuneet rakentamaan. Monta onnistunutta kauppaa olen heidän kanssa jo tehnyt, viimeksi toissapäivänä. Hasselblad SWC roikkuu kaulassa, olen sellaisenkin myynyt Kameratorille jonkin aikaa sitten. Kuvassa näkyvä SWC ei kuitenkaan ole minun vanhani, sillä oli musta vastavalosuoja.
Veikkaisin, ettei ole sovitettuna, filmikamerakauppiaalla. Mutta toissapäivänä minäkin viimeksi Kameratorilla asioin. Pyytäessäni soittamalla poikkeuksellisesti nopea toimitusta kun oli vähän kiire, lupasi heti pakata ja tavara oli minulla olisko 23 h tilauksesta. Asiallista meininkiä. (joo, maksettu keskiviikkona 15.58, soitin sen jälkeen ja tavara Mikkelissä pakettiautomaatissa to 14.52...)
Veikkaan että on, manuaalilasikauppiaalla Photokinassa 2018. Etko katsonut kuvaa? Mihin toi Leica R oikein kiinnittyy jos ei sovitteeseen?
No ihan siinä koossa kuin on lähetetty galleriaan. Ilma suurennoksia. Yleensä tulee avattua kuvat, mutta saat anteeksi. = pienet on synnit hyvillä
Kyllähän Kameratorin kanssa kaelpaa kauppaa tehdä, hyvin on sujunut Juu, kyllä tavara lähtee hyvin liikkeelle
Kävelin äsken ohi ja Juho oli juuri haastateltavana, Kameratori ja sen toiminta tunnetaan jo rapakonkin takana