Vs: Ranta Oot sä alkanut kuvaan filmille myös? Epäterävyys sopii kuvan tunnelmaan hyvin. Toi kumpare vaan leikkaa puun ikävästi (kontrastin muutos).
Vs: Ranta Mä en näe tässä filmiä enkä kumparetta (sorry kommentin kommentti), vaan erikoisen eläinhahmon, joita varsinkin hämärissä tuppaa kohtaamaan.
Vs: Ranta Tämä on jo "taiteellinen",vaatisi shampanjaa pikku kätösissä ja pikkirilli pystyssä arviointia gallerian sopukoissa.
Vs: Ranta Oikeastaan juuri sen että liian taiteellinen minulle,vaatii joko asiantuntemusta tai tuntemattomuutta. t KiMo
Vs: Ranta Äh. kattelin tätä kännykästä jo päivällä, mutta en halunnut kommentoida, kun kännykän näyttö on. Nyt katsottuna pömpelistä käsin niin ei tästä voi olla tykkäämättä. Hieno valokuva!
Vs: Ranta Maailmanlopun meininkiä. Kuvan epäterävyys yhdistettynä tuohon yläosan puhkipalamiseen saa aikaan sellaisen ydinräjähdyksen jälkeisen fiiliksen. Nyt vaan odotat kumpareen takana sitä valtavaa paineaaltoa joka jysäyttää keuhkot tyhjäksi ja polttaa kroppasi karrelle. (härskisti lainattua Terminaattoria ;D )
Vs: Ranta Itse näin ensimmäisessä kuvassa lampaan, joka puhaltelee tupakin savut kuvan reunan ulkopuolelle Hyvä kuva! Jälkimmäinen on huippu! Salaperäinen tunnelma.