Vs: Osa minua Mukava otos, mutta päälaen rajanta häröö hieman+tiukka terävyys pienellä alalla, kun näin on sommattu.
Vs: Osa minua Ai perkele, ku on mun mielestä hieno. Jotenkin erinomaisen hienosti taltioitu hetki, kun lapsi miettii asioita omalla mahtavalla tavallaan. T Jukka
Vs: Osa minua Mä ilmoittaudun myös Mansikkatuhkan faniksi, mutta tämä ei minulle kolahda. Tilttailu doffi näyttää lähinnä merkilliseltä ja likkakin on kovin vakava mustassa miljöössä. Päälaen leikkautuminen rajauksella vaikuttaa vahingolta.
Vs: Osa minua Hyvä kuva. Katsoin sitä pitkään. Ensin päälaen suhteettomuus ja leikkaus minuakin hieman vaivasi. Sävymaailmahan on perustellun hieno. Softina kaunis röyhelömekko. Jos kerran pää on kuvaajan valinta, niin kokeilen jatkaa ajatusta, tietämättä. Rajasin mielessäni vasemman jalan ja käden kokonaan pois. Siis reippaasti oikealta pois liiat raajat. Nostetaan ajatusta. Kuvaan jää sormet, mekon röyhelöreuna. Kasvojen vasen puoli terävöityy leikkautuvaan tukkaan. Olkoon noin nyt hetkan, jos kuvaaja ei pahastu. t. manual
Vs: Osa minua +1 -> rajaus vielä menee ja jossain tapauksissa terävyysalueen kanssa venkoilukin, mutta ahdistunut ilme ahdistaa katsojankin.
Vs: Osa minua Joo päälakea voisi reilummin kropata ja huttuinen alareuna pistäämsilmään. Pääasiat eli malli ja tunnelma toimii. Taattua kamaa tältä herralta.