Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Vekku + toinen + kolmas

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana maru73, 26 Helmikuu 2006.

1. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Voi että oli vaikea kuvata valkoista koiraa lumella auringon paisteessa...

2. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Melkoisen hyvin kyllä onnistuit, tuohan on ihan hitsin siisti!

3. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Tässä vähän meni valo överiksi ;)

4. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Vielä yksi.

5. qu1d

qu1d

153
    0
    0
    Keskimmäinen on vallan mainio!

6. En yleensä edes katso koirakuvia, mutta nämä vahingossa avasin, kun otsikossa ei ollut varoitusta. Pakko silti todeta, että toi toka on tosi hyvä.

7. Vekku on pirtsakka malli. Jopa niin pirtsakka ettei pienoinen kärvähtäminen turkissa mitään haittaa. Keskimmäinen on kelpo huumoriotos, mutta leveiden mustien kehysten funktio jäi mulle avoimeksi ja pikinenäisen mallin varjoon.

8. Mitähän pikku peto on saanut syödäkseen ennen tätä keskimmäistä kuvausta. Kehykset tosin hajottavat kuvaa.

9. maru73

maru73 Active Member

1 851
    5
    38
    Poistin mustat kehykset ja alunperin laitoin ne vain siksi että kuva erottuisi pohjaväristä paremmin.

10. maksy

maksy

145
    0
    0
    Naapurilla on tollanen koira ja se antaa sen olla aina vapaana(ja on jopa kerran käynyt vaimoa nilkkoihin kiinni). Olen opettanut oman koirani antamaan tuolle kyytiä jos sattuu juoksemaan vapaana kun omani on hihnassa. Mutta itse kuvaan, eka pönötys on kyllä hauska eikä valokaan ole koiraa tappanu vaika raakasti takaa kiinni käy. Kolmannessa kun tausta olisi vähän helpompi niin olisi tosi kiva. Sitten tuskin koirakaan tulisi näin hyvin esiin.

11. Kuvaappa joskus sekä mustaa että valkoista koiraa ja ihan missä vaan niin se on hankalaa. Viimonen juoksentelukuva on kyllä varsin hulppeaa katseltavaa. Keskimmäinen taitaa olla harvinainen tappajapeto karvamursu, hieno kuva harvinaisesta elukasta.

12. Ronff

Ronff

136
    0
    0
    Tosi pirteitä kuvia! :)