En yleensä edes katso koirakuvia, mutta nämä vahingossa avasin, kun otsikossa ei ollut varoitusta. Pakko silti todeta, että toi toka on tosi hyvä.
Vekku on pirtsakka malli. Jopa niin pirtsakka ettei pienoinen kärvähtäminen turkissa mitään haittaa. Keskimmäinen on kelpo huumoriotos, mutta leveiden mustien kehysten funktio jäi mulle avoimeksi ja pikinenäisen mallin varjoon.
Mitähän pikku peto on saanut syödäkseen ennen tätä keskimmäistä kuvausta. Kehykset tosin hajottavat kuvaa.
Poistin mustat kehykset ja alunperin laitoin ne vain siksi että kuva erottuisi pohjaväristä paremmin.
Naapurilla on tollanen koira ja se antaa sen olla aina vapaana(ja on jopa kerran käynyt vaimoa nilkkoihin kiinni). Olen opettanut oman koirani antamaan tuolle kyytiä jos sattuu juoksemaan vapaana kun omani on hihnassa. Mutta itse kuvaan, eka pönötys on kyllä hauska eikä valokaan ole koiraa tappanu vaika raakasti takaa kiinni käy. Kolmannessa kun tausta olisi vähän helpompi niin olisi tosi kiva. Sitten tuskin koirakaan tulisi näin hyvin esiin.
Kuvaappa joskus sekä mustaa että valkoista koiraa ja ihan missä vaan niin se on hankalaa. Viimonen juoksentelukuva on kyllä varsin hulppeaa katseltavaa. Keskimmäinen taitaa olla harvinainen tappajapeto karvamursu, hieno kuva harvinaisesta elukasta.