Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

Mistä kansioita, pohjukkeita ym. sälää?

Keskustelu osiossa 'Yleistä keskustelua' , aloittajana hauusita, 4 Maaliskuu 2013.

1. hauusita

hauusita Member

42
    1
    8
    Hei,

löytyykö vinkkejä, mistä kannattaisi tilailla esimerkiksi samettikantisia hautajaiskansioita tai kuvien pohjukkeita ynnä muuta kuvien toimittamiseen liittyvää oheissälää? Paspis ja Fototukku ovat tiedossa jo, mutta löytyisikö muita hyviä kotimaisia toimittajia?

t. Hannu

2. RB

RB Well-Known Member

9 459
    1 289
    113
    Vs: Mistä kansioita, pohjukkeita ym. sälää?

VK-Tuote (Ex-VK-Paino) ei kuulemma ole kovin voimissaan vaikka olemassa onkin.
    Paspiksesta minä tilaan.

Nykyään Paspiksen toimitukset pelaa aika mukavasti. Laatu ei vastaa menneiden aikojen VK-Painolaatua. Samettikansioiden kannet eivät ole läheskään yhtä hyviä.

3. hauusita

hauusita Member

42
    1
    8

Taitaapa lähteä taas tilaus Paspiksen suuntaan, niin kuin jo muutaman kerran aiemminkin olen tehnyt. Samettikansiot ovat olleet ihan suht ok laatua, mutta kartonkilehtien kanssa on ollut vähän murheita. Osassa on mennyt liimaukset sen verran huti ettei saa kuvia aseteltua oikeaan kohtaan.

4. RB

RB Well-Known Member

9 459
    1 289
    113

Jep.
    Laadunvalvonta on tosiaankin siirretty osittain tilaajalle.Materiaalivahvuuksissakin on säästetty vähän liikaa.
    Vanhat VK-Painon kansiot ovat vieläkin ryhdissään, Paspiksen kannet kupruilevat ja vääntyilevät aikaamyöden, alihankkijan hommiahan ne on. Itse myisin mieluummin kuvat kehystettyinä, mutta mitäs  sille voi kun asiakkaat tahtoo kansioita.