Vs: Rakennuksia Näkymä parvekkeelta 20.09.2009 noin klo 15:25. Mahtava syyspäivä. Edit: sama laaja klo 17:05
Vs: Rakennuksia ^ Ton kappelin katolla mä oon ollut jopa duunissa ___________________________________________ Täs on rakeinen kuva sinimyssyjen mestasta, mikä on saanut alamaailman edustajilta kivisateen :O Hirrrveetä meininkiä ... ( Tsori tää hyperskeida kuvanlaatu - mä en ole mikään ykkösluokan fotaaja )
Vs: Rakennuksia Toi mössöinen pollarilaitoskuva ei meinannut edes tulla, nytkään ei näy tossa galleriavalikkosivussa. Ollaanko mut ignoreetattu nyt kovalla kädellä ja siivottu nätisti ihan tykkänään pois ? Wau --- Mahtavaa ryhtimeininkiä Saattepa harrastella rauhassa, jos näin on, Haha. Valokuvaus on varmasti kiva ja mukava harrastus kun siitä likviteerailee epämiellyttävät persoonat unohduksen joukkohautaan . tsoukkii, tsoukkii -ei tarvi käydä kimppuun .. - Ei no jotain mätää ny on sivustossa - kun ei meinannu tulla kuva, eikä tekstit ja sitten kun tuli, ei tossa valikossa näy postaus, mutta avattuna löytyy. Outoo ... Heippa. T. Typerä ja epämiellyttävä persoona Edit: Tää höpötys oli testi ja näköjään näkyy tuossa postattujen sivulla normaalisti, edellinen ei näkynt. En hiffaa tätä ... - Sama ällötys
Vs: Rakennuksia Kiitos ihan perkeleesti, Godzilla. Meinasin jo että lopetan pikkuhiljaa aivan kokonaan kuvien lähettämisen tänne tai sitten lähettelen pari kertaa vuodessa parikyt vuotta vanhoja ämvee laaka- ja rullafilkka kuviani mädistä kannoista ja vaikka puoliksi mädäntyneistä ihmisruumiista (pultsarikuvat ja toisenmaalaiset köyhät kerjäläisetkin kait kävis?) sellaisista kuvista kun täällä saa kivasti palautetta. Kun kuvaat vaika laakaa ja pistät tänne ihanan sävykkään ja taiteellisesti suttuisen vessavedoksesi jopa takapuolesi ulkonäköä aletaan kilvan kehumaan Mutta nyt sä piristit. Alan lähettelemään aivan uudella innolla rumia ja tyhmiä kuviani. Kiitos, piristit muuten paskaa päivääni. - Erska