Vs: Rakennuksia Hieno seinä, Kapa! Minä ajattelin nyt alkaa käyttämään aikaani jonkun sortin rakennuksia kuvaten tolla 6x17 perällä
Vs: Rakennuksia Enpä nyt tiedä tuon seinän hienoudesta, mutta välillä tulee dokumentoitua asioita. Lähinnä niitä nykyään, missä itse olen osallisena. Tai sitten, jos joku maksaa. Harvemmin kukaan maksaa. 6x17 perällä? Kuulostaa mielenkiintoiselta. Onnea matkallesi. kapa P.s. On tuo seinä hieno. Ihan oikeasti. Pitäisi mennä kuvaamaan, ennen kuin se tuhoutuu. (Nythän se on vain halki Soneran junttauksen takia). Ja sekin on Aallon syytä, kun ei osannut. Onneksi ei ole vastaamassa tekosistaan. kapa
Vs: Rakennuksia Jonkunlaista Kapasen sarkasmia, tai jotain sellaista. Enemmäkin noille Aallon mollaajille heittoni. kapa
Vs: Rakennuksia Parhaimpina miehuuteni päivinä tein rohkeita tutkimusretkiä Suomen vaarallisille saloille, rajaseudulle eli böndelle. Melkein ehjänä ja hengissä pääsin lopulta takaisin asfaltin ja betonin lujaan turvaan. Uskaliailta reissuiltani on säilynyt muutamia kuviakin, jotka on restauroitu ihan melkein modernin digikuvan tasoisiksi. Näistä kuvista hönkii, kenties, rauha ja levollisuus mutta todellisuus oli toista; Henkeni alttiiksi pistin näidenkin historiallisten tallenteiden vuoksi. - Est 1. Kuva : Tönö böndellä 2. Kuva : Tönö skuttassa
Vs: Rakennuksia Noi Kapan rakennuskuvat ovat tosi hienoja. Tämä on tietysti itsestäänselvyys mutta kai sen saa silti sanoa ? - E
Vs: Rakennuksia 12 vuotta kuukausipalkkaisena valokuvaajana Alvar Aalto museossa on antanut jonkunlaista näkökulmaa miehen tekemisiin. Paljon tuli nähtyä aaltoilua. Kova jätkä se oli. Mehän emme täällä Suomessa saa olla ylpeitä mistään, emme varsinkaan omista tuotoksistamme. Minä joskus jopa innostun ylistämään omia tekemisiäni, katteettomasti tosin ja etupäässä ulkomaan eläville. He kun eivät tuollaista kehumista pidä suurenakaan syntinä. kapa
Vs: Rakennuksia Hetken mietinnän jälkeen ajatus aukeni ja ymmärsin oudon "tikkataulu" sommitelman merkityksen. Onhan kyse jostain itselle vieraasta alueesta, arkkitehtuuri sellaisesta. Huomio kuitenkin kiinnittyy kuvassa olevan putken alla olevaan kummalliseen hölmistyneeseen naamaan ikään, kuin talo olisi jotenkin nolo olemassa olostaan. Aika hieno havainto sanon minä!!!!