Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

Keskustelu osiossa 'Digikuvaus' , aloittajana Tapiola2006, 19 Toukokuu 2013.

  1. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

    Minä myönsin kertovani omista mielipiteistä/väitämistä, sinun viimeinen kirjoitus vaikutti siltä, kuin tietäisit mikä tilanne on, ei siis vain sinun arvio tilanteesta.
    Itse en koskaan erehdy (toivottavasti) kertomaan totuutena jotain mikä on VAIN minun mielipide ;)
     
  2. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

    No herranjestas. Tietenkin mielipiteet on aina totta - mielipiteinä!!! Mitä luulit minun sitten kirjoittaneen? Jotain absoluuttisen tarkkaa ennustusta tulevaisuudesta?? Niin varmaan juu :)))
     
  3. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

    Olet ihan oikeassa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä siihen miten reagoin sinun todeksi kertomiin väittämiin ;)
    Jos vielä palataan tuohon aikaan jolloin jaksettiin kirjoitella vähän liikaakin SLT:n merkityksestä, eli se suurin ja tärkein vastaväittämä oli hurjan 1/3 aukon menetys valovoimassa, eiköhän näin jälkikäteen voida myöntää, että ei mitään ratkaisevaa merkitystä ;)
     
  4. markku55

    markku55 Active Member

    Vs: Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

    Ok, tästä eteenpäin en sitten otakaan kirjoittamisiasi niin vakavasti ;)
    Ihan oikeasti, olen pitänyt sinua asiantuntijana jonka mielipiteet on harkittuja ja "tosia", joten suhtauduin myös kirjoittamaasi samalla "vakavuudella".
     
  5. nomad

    nomad Well-Known Member

    10 349
    167
    63
    Vs: Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

    Ikävää ;-)

    Mutta kuka voi sanoa kameramarkkinoiden tulevaisuudesta mitään varmaa? Eihän ne olisi markkinoita jos asia suunniteltaisiin virastossa (tai tällä keskustelufoorumilla) valmiiksi.
     
  6. Vs: Raju muutosvauhti kameroiden valmistamisessa jatkuu

    "Kysy mikä on asioiden lähde" Smiley. Verkossa sitä ei tiedä kukaan, jollei lyö € pöytään, jos sittenkään!