Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now
  1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivustoa käyttöä, hyväksyt evästeidemme käytön. Lue lisää.

Rajalakameran digiviikko

Keskustelu osiossa 'Optiikat' , aloittajana JJJJ, 23 Marraskuu 2018.

1. JJJJ

JJJJ Member

263
    2
    18
    Niin.

Rajalakameran digiviikko teko oharin. Tuli ostoksesta jo rahoituspäätökset ja tilausvahvistus.

Sitten vaan sähköposti, että sori että ei meillä olekkaan sitä ja rahoitusyhtiöltä tulee korjauslasku.

Että semmoista. Meni unelmaobjektiivi ns. sivu suun ja oli jo vanhaa kovalla tohinalla myymässä alta pois.

nm. että sellaista

2. Mirrored

Mirrored Well-Known Member

19 304
    117
    63
    (Ai että optiikkaosastolle juttu unelmaobjektiivista jota ei edes mainita? :D Taisi lipsahtaa vaan väärään paikkaan Rajalasta keskustelu.)

Eivät varmaan tahallaan noin tehneet. Meinaan on niin huonoa mainosta tyytymättämät asiakkaat.

Onkohan paljonkin vastaavia nyt?

3. Mirrored

19 304
    117
    63
  4. Kimo

Kimo Well-Known Member

11 329
    359
    83
    En tiedä , ehkä olen taas ennakkoluuloinen vaikka olen käynyt rahalassa monesti...korostan....paskinta palvelua mitä rahalla saa. Tämäkin on yksittäistapaus ( kolme kertaa) . Muttaonhan meillä näitä yksittäistapauksia tuolla Itä-Helsingissäkin....

5. Mirrored

19 304
    117
    63
    Itä-Helsingin kameraliikkeisiin en osaa sanoa, mutta Turun Yliopistokadun Rajalassa tuli käytyä muutama kerta hyvin palveluin. Postitalosta en muista hyviä kokemuksia, koska yleensä olen ehtinyt sieltä ulos ettei ole tullut oikein mitään kysyttävää. Turussa sentään huomioivat sisäänastuneet. Pienemmän liiketilan etuja ehkä.

Mutta JJJJ kertoi kai verkossa ostamisesta. Kuinka senkin voi tyriä, on se kumma.

6. Topi

Topi Member

722
    20
    18
    Tavallaan ostamista, mutta aika työlästä oli vuosi sitten saada läpi Rajalaan läpi reklamaatio luokattoman huonoista Chromaluxe-vedoksista. Pari puhelua, toimitettu puhelujen jälkeen pyydetyt sähköpostit, muistutettu lähetetystä sähköpostista koska luvattua yhteydenottoa ei missään vaiheessa tullut...

Olihan nuo Rajalan kautta tilatut Chromaluxet halpoja joo, mutta laatu aivan p*ska. (Täsmennys: eivät olleet Lightpressin tekemiä, sieltä on tullut vain hyvää Chromaluxea).

-Topi

7. Mirrored

19 304
    117
    63
    "Rahoitusyhtiöltä tulee korjauslasku." Jos tämä tarkoittaa että tilasit muutakin, minua olisi saattanut pistää sen verran harmitukseksi että ehkä sitä olisi peruuttanut muutkin.