Tervetuloa kameralaukkuun!

Pääset mukaan keskusteluihin rekisteröitymällä.
Register Now

:-O

Keskustelu osiossa 'Kuvat ja galleriat' , aloittajana motris, 26 Elokuu 2006.

1. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Kotistudioharjoittelua.

2. Pirelkää mua kiinni, etten sano, mitä tulee mieleeni.

3. emerik

emerik Well-Known Member

5 870
    51
    48
    Sano nyt vaan :-O

4. Hieno ja raikas kuva kauniista nuoresta naisesta, joka on hämmästyksestä ihan ällikällä siitä, mitä näkee.
    Ps. Kaikkihan me tiedämme, että SE on objektiivi.

5. Aikas bueno kuva. Onkos neidolla kenties kielikoru/läväri ?

6. motris

motris Well-Known Member

4 928
    785
    113
    Kiitokset vaan kommenteista.
    Joo, on.

7. cysna

cysna

310
    0
    0
    Rajaus ei mua miellytä. Ilme on vielä oudompi mut ainakin erilainen. Kuva muuten teknisesti varmaan ihan ok. Huvittavia kommentteja osasit varmaa odottaa...

8. JPu

JPu Well-Known Member

5 476
    219
    63
    Tämä on muuten itse asiassa hemmetin hyvin valaistu.. Ilme on jotain muuta kuin ehkä muotokuvaan tarvitaan, mutta toisaalta aika hauska, jopa vihjaileva, jos siten asian tahtoo nähdä... tai siis jos siten asian tahtoo nähdä, niin on enemmän kuin vihje, melkein nyrkki silmään :)

Hyvä, kuvana!

9. Tää on kyl loisto xD
    Oikeestaan ainut joka pisti hieman negatiivisesti silmään oli toi huulten kiilto. Tarkemmin sanottuna toi yks kohta. Ois kivempi ainakin minun mielestä jos huulet olisivat symmetrisemmän näköiset.

10. Hii!

Tässä oli ideaa, vieppä samaa vielä vähän pidemmälle... Ehkä mallille vielä tuhdimpi meikki ja elottomampi ilme.. :)

Mikko

11. Oon varmaan asiaton kommentoija, mutta en yhtään tykkää tästä tavasta kiinnittää suuhun kaikenlaista metalliromua. Muuten ei hullumpi kuva.